نگاهی به نسخه تیون شده کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶ توسط هنسی

کادیلاک ( Cadillac ) یک برند تجاری ساخت اتومبیل‌های لوکس است که در تملک شرکت جنرال موتورز می باشد. اتومبیل‌های کادیلاک به طور رسمی در بیش از ۵۰ کشور دنیا فروخته می‌شوند و عمده فروش آن نیز در ایالات متحده و کانادا می‌باشد.وقتی مسئولان کادیلاک در نمایشگاه دیترویت امسال CTS-V مدل ۲۰۱۶ را رونمایی کردند، خوب میدانستیم که به زودی هنسی به سراغ آن خواهد رفت. این هفته هنسی برنامه خود را برای این سوپر سدان اعلام کرد که شامل یک پک افزایش توان خروجی به عدد حیرت‌انگیز ۱۰۰۰ اسب بخار می‌شود.

۲۰۱۶-hennessey-cts-v-front

کادیلاک CTS-V با قدرت و گشتاور سرسام‌آور به ترتیب ۶۴۰ اسب بخار و ۸۵۴ نیوتن متر ادعا می‌کند که توانایی رسیدن به نهایت سرعت ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت را داراست. با این حال هنسی قصد دارد سوپرشارژر TVS1740 را حذف کرده و یک جفت توربوشارژر جایگزین آن کند. هنسی اظهار می کند، این توربوها در کنار میل بادامک جدید، سرسیلندر، انژکتور و برنامه‌ریزی مجدد ECU، می‌تواند ۱۰۰۰ اسب بخار را در دور موتور ۶۵۰۰ دور در دقیقه تولید کند.

۶۵۴۶۴

برای مدیریت این قدرت عظیم، CTS-V HPE1000 به ترمزهای کربن سرامیکی بزرگ، لاستیک‌های پهن‌تر و چسبنده‌تر و کیت بدنه با گلگیرهای باد داده برای دربرگرفتن لاستیک‌های پهن جدید تجهیز شده است. روح هنسی همراه تزیینات با متریال های جدید و امضای ویژه هنسی درون کابین خودرو دمیده شده است.

۲۰۱۶-hennessey-cts-v-rear

هنسی قبلاً با CTS-V نسل قبل ۱۰۶۶ اسبی خود، تیتر مجلات را از آن خود کرده بود که توانست به حداکثر سرعت ۳۵۴ کیلومتر بر ساعت نیز برسد. رئیس بزرگ، جان هنسی معتقد است که CTS-V جدید ظرفیت بیشتر از این را نیز دارد. او در بیانیه‌ای اعلام کرد: من باور دارم CTS-V مدل ۲۰۱۶ توین‌توربوی ما نهایت سرعتی قریب به ۳۸۶ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

erter
کیت HPE-1000 توین توربو برای CTS-V مدل ۲۰۱۶ به ۲۴ عدد محدود می‌شود و قیمت آن هنوز اعلام نشده است. هنسی همچنین کیت دیگری را نیز در برنامه دارد که با هزینه کمتر، قدرت CTS-V را تا مرز ۷۵۰ تا ۸۰۰ اسب بخار خواهد رساند.

منبع:automobilemag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*