راهنمای خرید بهترين تبلت هاي بازار در گروه هاي مختلف

در اين مطلب بهترین‌های هر گروه از تبلتهای موجود در بازار دنیا آورده شده و به طور مختصر از ویژگی‌های آنها صحبت شده است. این تبلتها در گروه خود عالی هستند و در لیست برترینهای دنیا قرار می‌گیرند.

بهترین انتخاب در میان تبلتهای بزرگ :  اپل آیپد ایر

آیپد ایر دارای یک صفحه نمایش بی نظیر رتینا است که روی یک بدنه  از همیشه باریکتر و سبک‌تر تعبیه شده است. یک پردازنده 64 بیتی A7 تجربه کار با 500000 برنامه بهینه شده برای تبلتها را به تجربه‌ای فوق‌العاده تبدیل می‌کند. این دستگاه 9.7 اینچی 12 ساعت با یک شارژ دوام می‌آورد.

بهترین انتخاب در میان تبلتهای مناسب برای پخش رسانه : آمازون کیندل فایر HDX 7

با یک اسنپدراگون 800 و صفحه فول اچ دی، HDX ویژگی‌های خیلی خوبی را ارایه می‌دهد، اما آنچه این تبلت را متمایز می‌کند ویژگی FreeTime آن بوده که به والدین امکان می‌دهد که محیطی جداگانه با برنامه‌های تایید شده برای کودکان خود فراهم کنند. بعلاوه والدین می‌توانند محدودیت زمانی در بازی کردن، تماشای ویدئو یا خواندن هم برای کودکان خود ایجاد کنند.

بهترین انتخاب در میان تبلتهای مناسب برای کار : مایکروسافت سرفیس پرو 2

آنان که اهل بیزینس هستند، همه نیازهایشان با سرفیس پرو 2 پاسخ داده خواهد شد. دسترسی آسان به برنامه‌های دسکتاپ و آفیس سویت، 200 گیگابایت فضا در SkyDrive برای مدت دو سال، استایلس و استند جدید و مناسب برای تایپ همه از ویژگی‌های دوست داشتنی این تبلت هستند. با وجود پردازنده اینتل هزول، پرو 2 می‌تواند تا 8 ساعت با یک شارژ کار کند.

بهترین انتخاب در میان تبلتهای 7 اینچی اندرویدی : گوگل نکسوس 7

برای آنهایی که نمی‌خواهند هزینه زیادی بابت خرید یک تبلت پرداخت کنند، این نکسوس یک انتخاب عالی است. اندروید خالص کیت کت، پردازنده 4 هسته‌ای، یکی از بهترین صفحه نمایش‌های موجود با رزولوشن 1200×1920 با چگالی پیکسلی 323ppi، دوربین قدرتمند و یک باتری 8 ساعته از ویژگیهای جالب توجه این تبلت هستند.

بهترین انتخاب میان هایبریدها : ایسوس ترنسفورمر بوک T100

قیمت تقریبا مناسب و ویندوز 8.1 از این تبلت یک انتخاب خوب ساخته‌اند. باتری خارق‌العاده 12.5 ساعته و کیبورد راحت و خوش دست آن، این هایبرید را به یک انتخاب مناسب برای دانش آموزان تبدیل می‌کند.

بهترین انتخاب در میان تبلتهایی پیشرفته با صفحه نمایش بزرگ : سامسونگ گلکسی نوت پرو 12.2

زمانی که حرف از مالتی تسکینگ می‌شود، نام نوت پرو با قابلیت نمایش دادن 4 برنامه روی صفحه 12 اینچی‌اش به میان می‌آید. پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای اگزینوس 5 اوکتا، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و کلی ویژگی مفید دیگر از این تبلت یک گزینه مناسب کاری با صفحه بزرگ می‌سازد که نداشتنش را دشوار می‌کند.

بهترین انتخاب از میان تبلتهای ارزان : ایسوس ممو پد اچ دی 7

این بار ارزانی دلیل بر کیفیت پایین نیست. یک صفحه 7 اینچی اچ دی، باتری 9.5 ساعته، پردازنده چهار هسته‌ای، دوربین با کیفیت، حافظه داخلی 16 گیگابایت و البته پشتیبانی از کارت حافظه، اندروید 4.2 ممو پد را یک ارزان دوست داشتنی می‌کنند.

بهترین انتخاب از میان تبلتهای 8 اینچی : اپل آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا

iOS7، صفحه نمایش رتینا، باتری فوق‌العاده 11 ساعته، پردازنده  A7 64 بیتی به همراه پردازنده موشن همراه M7، از این مینی بر خلاف نامش یک دستگاه قدرتمند می‌سازند که اپل با ساختنش قصد ترکاندن رقبا را داشته است.

بهترین انتخاب برای داشتن یک تبلت ویندوزی کوچک : لنوو Miix 2

اگر دنبال یک کوچک اندام پر قدرت ویندوزی هستید این تبلت را انتخاب کنید. با پردازنده 4 هسته‌ای Atom Bay Trail به همراه یک صفحه نمایش 8 اینچی و اچ دی، باتری 8.5 ساعته و با وجود Office Home و Students می‌توانید کلی کار جدی با آن انجام دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*