اکسپریا Z3 Neo یا اکسپریا Z4 ، این تصاویر متعلق به کدام گوشی سونی است ؟

انتشار اطلاعاتی از یک بازیگر جدید با نام Xperia Z3 Neo از سونی ، داستان پرچم دار جدید این شرکت را پیچیده کرده است.برخی عقیده دارند این گوشی نسخه ارتقاء یافته اکسپریا Z3 است که ماموریت نگه داشتن بازار تا زمان معرفی اکسپریا Z4 را به عهده دارد و برخی هم بر این عقیده هستند که اکسپریا Z3 نئو در واقع همان پرچم دار سال ۲۰۱۵ سونی است که آن را با مدل Z4 می شناسیم.به هر حال امروز تصاویری از یک گوشی سونی منتشر شده که  در آن به  ” نسل چهارم سری اکسپریا Z ” و همچنین بدنه فلزی این گوشی اشاره شده است.

Xperia-i1-4_4-640x409

تصاویر جدید که ظاهرا منبعی از درون مجموعه سونی آن رو لو داده است ، از Z4 یا Z3 Neo با عنوان ”  XPERIA Z Fourth Generation ” یا ” نسل چهارم سری اکسپریا Z ” یاد می‌کنند و در یکی از آنها با جمله ” The New Metal Expression ” به صراحت در مورد فلزی بودن دستگاه صحبت شده است.

Xperia-i1-4_3-640x354

در زیر تصویر هم جمله نسبتا بلندی دیده می‌شود که ترجمه آن عبارت ” ساخت فلز بسیار محکم و براق روی سطحی کاملا پولیش خورده و صیغلی با به کارگیری تکنولوژی آنودیزه کردن فلز  ” می باشد.

 

آنچه که در کل از این تصاویر می توان دریافت ، به غیر از بدنه فلزی این گوشی‌هوشمند بسیار شبیه به اکسپریا Z3 است، اما تغییرات جزئی در آن قابل رویت می باشد.

در مورد مشخصات سخت افزاری هم Z4 یا Z3 Neo مجهز به یک صفحه‌ نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن FHD یا QHD، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ ، حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی و سنسور دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی خود سونی است.

Xperia-i1-4_1

 

بخش دیگری از اطلاعات افشا شده به‌جز تصاویر، به تقویم سونی برای رونمایی از محصولات آینده خود و به‌خصوص Z4 تعلق دارد. طیق این اطلاعات، سونی قرار است پرچمداری را در نخستین فصل مالی خود ارائه دهد که این فصل از آوریل تا ژوئن ۲۰۱۵ ادامه پیدا می‌کند در این فاصله زمانی یک تبلت پرچمدار و یک محصول پوشیدنی (به احتمال فراوان ساعت هوشمند) نیز از سوی این کمپانی معرفی خواهد شد.

Sony-Calendar-640x332

صحبت‌های فراوانی در میان است که سونی فردا بیستم آوریل ( ۳۱ فروردین ) ، پرچم دار ۲۰۱۵ خود را معرفی خواهد کرد اما هنوز هیچ مقام رسمی از سوی این کمپانی این شایعات را تایید نکرده است.پس برای فهمیدن این موضوع می بایست تا فردا صبر پیشه کنیم.

منبع : xperiablog