اکسپریا Z4 فقط برای عرضه در ژاپن آماده شده ، منتظر پرچم دار متفاوت سونی باشید !

کمپانی سونی امروز همه را غافلگیر کرد.این شرکت در حرکتی عجیب پرچم دار جدید خود ، اکسپریا Z4 را در سکوت معرفی کرد.محصولی که از نظر طراحی تفاوت خاصی با نسل های قبلی خود نداشته و دستخوش تغییرات اندکی هم در بخش سخت افزاری شده است.اما یک وبلاگ روسی عقیده دارد که اکسپریا Z4 فقط برای عرضه در ژاپن آماده شده و پرچم دار جهانی سونی ، محصولی متفاوت خواهد بود.

همانطور که در مطلب مقایسه اکسپریا Z4 با اکسپریا Z3 مشاهده کردید ، گوشی Sony Xperia Z4 در بخش طراحی تنها کمی سبک تر و نازک تر شده و ارتقاء سخت افزار آن هم به استفاده از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ خلاصه شده است.در کل می توان گفت که هیچ چیز غافلگیرکننده و هیجان انگیزی در اکسپریا Z4 سونی وجود ندارد.

اما آنطور که از شواهد پیداست ، سونی محصول دیگری در آستین دارد که برای عرضه جهانی آماده شده است.وبسایت روسی Hi-Tech می گوید که Xperia Z4 تنها در کشور ژاپن عرضه میشود و سونی قصد دارد در ماه می پرچمدار متفاوتی را برای دیگر کشورهای دنیا معرفی کند.

حال اینکه کلمه‌ “متفاوت” در توصیف پرچمدار جهانی سونی به چه معنی خواهد بود، اطلاعی در دست نیست؛ ولی به نظر می‌رسد پرچمدار جهانی سونی با اکسپریا Z4 در بسیاری از ویژگی‌ها از جمله زبان طراحی مشابه باشد.

دیروز تصاویری از یک گوشی جدید سونی با طراحی متفاوت و بدنه فلزی در فضای مجازی منتشر که این تصاویر به اکسپریا Z4 و یا اکسپریا Z3 Neo نسبت داده می شد.حالا دیگر مطمئن هستیم که این تصاویر مربوط به اکسپریا Z4 نمی باشند.شاید  اکسپریا Z3 Neo یا هرچه نام این گوشی است حربه‌ی نهایی سونی برای عرضه پرچم دار جهانی خود باشد.

شاید موضوعی این وبسایت روسی مطرح کرده بتواند علت معرفی بی سرو صدای اکسپریا Z4 و عدم مشاهده تغییرات چشمگیر در این گوشی را توجیح کند.با این حال تمام این گفته ها فعلا در حد حدس گمان بوده و هیچ منبع رسمی هنوز این موضوع را تایید نکرده است.ما هم ناچاریم تا رسیدن اخبار جدید و رسمی ، اکسپریا Z4 را به عنوان پرچم دار سال ۲۰۱۵ سونی بشناسیم.

منبع : phonearena

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*