تماشا کنید : تست مقاومت صفحه یون-ایکس مدل Sport اپل واچ در مقابل خراشیدگی

همانطور که میدانید اپل برای محافظت از صفحه نمایش ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ ( Apple Watch ) از یاقوت کبود یا Sapphire استفاده کرده است.اما جالب است بدانید که در نمایشگر ارزان ترین مدل اپل واچ با ۳۴۹ دلار قیمت که مدل Sport آن می باشد ، از یاقوت کبود استفاده نشده و اپل برای کاهش قیمت این مدل از صفحه ای با جنس یون-ایکس ( Ion-X ) و در بدنه آن نیز به جای استیل ضدرنگ از آلومینیوم استفاده کرده است.

پیش از این ویدیوی مقاومت شگفت انگیز یاقوت کبود در صفحه اپل واچ را برایتان منتشر کردیم.اما نمایشگر یون-ایکس مدل Sport اپل واچ تا چه حد در مقابل خراشیدگی یا خط و خش مقاوم است ؟ پاسخ این پرسش را در ویدیوی ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

بد نیست بدانید میزان مقاومت صفحات با جنس Ion-X در برابر خراشیدگی ها کمتر از کریستال یاقوت کبود است اما برای تست دقیق میزان مقاومت این صفحه آقای Lewis Hilsenteger از گروه Unbox Therapy ویدیویی منتشر کرده است که در آن با ابزاری همچون کلید، چاقو، براده فولاد و هر شی تیزی که امکان دارد روی این صفحه خراش ایجاد کند تست می کند و در نهایت موفق می شود با صفحه سمباده این صفحه را بخراشد ! این در حالی است که صفحه کریستال یاقوت کبود در برابر صفحه سمباده نیز حتی مقاوم است !

منبع : macrumors

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*