خبري خوش براي سامسونگي هاي ايران : فروشگاه اپليکيشن سامسونگ اپس دوباره در دسترس قرار گرفت

samsung apps

سامسونگ در خرداد ماه سال ۹۲ دسترسی کاربران ایرانی به فروشگاه نرم‌افزار خود را مسدود کرد. کمپانی کره‌ای دلیل این محدودیت را موانع قانونی بیان کرد و دفتر سامسونگ در ایران نیز هیچ‌وقت دلیل واضح و مشخصی را برای این محدودیت بیان نکرد. اما خبر خوب برای کاربران محصولات این شرکت کره‌ای آنکه سامسونگ از ساعاتی قبل دسترسی به فروشگاه نرم‌افزار Samsung Apps را برای کاربران ایرانی آزاد کرده است.

هیچ‌وقت دقیقا مشخص نشد که دلیل بسته شدن سامسونگ اپس در ایران چه بوده‌ است، اما اغلب بر این باور بودند که تحریم‌ها و فشارهای مختلف دولت‌های غربی بر شرکت‌های کره‌ای باعث این محدودیت بوده است.

حال خبر خوب اینکه سامسونگ‌اپس در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است، هنوز دقیقا نمی‌دانیم که این رفع محدودیت به صورت موقتی است یا تغییری در سیاست کلی سامسونگ برای بازار ایران ایجاد شده است.

از همان اوایل تابستان سال گذشته سامسونگ تبلیغات خود برای محصولات موبایل را نیز در کشور محدود کرد و دیگر شاهد بیل‌بردها و تبلیغات محیطی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌‌های سامسونگ نبودیم. دفتر سامسونگ هیچ‌وقت پاسخ‌گوی دلیل این محدودیت‌ها نبود. اما از چند روز پیش بصورت محدود تبلیغات محیطی سامسونگ برای پرچمدار جدید این شرکت آغاز شده است و می‌توان در برخی مناطق تبلیغ گلکسی اس ۵ را مشاهده کرد. شاید خبر خوب دیگر برای طرفدران این برند، شروع به کار رسمی سامسونگ‌موبایل در کشور باشد.

گجت نيوز تلاش خواهد کرد تا ارتباط مستقیمی را با دفتر سامسونگ در ایران برقرار کند و از این طریق اطلاعات رسمی و دقیق‌تر را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*