HTC One S با قابلیت عکس برداری فوق العاده سریع

 


HTC در نمایشگاه MWC بارسلونا سه مدل جدید از گوشی های سری One خود را معرفی کرد. اولین گوشی معرفی شده One S نام دارد که یکی از قدرتمند ترین تلفن های هوشمند این شرکت تایوانی بوده و مجهز به نمایشگر 4.3 اینچی Super AMOLED است. سرعت پردازنده دو هسته ای این گوشی 1.5 گیگاهرتز و سرعت گرفتن هر عکس با آن تنها 0.7 ثانیه است. در ادامه جزئیات و گالری تصاویر HTC One S را مشاهده می کنید.
HTC در نمایشگاه MWC 2012 سه مدل از جدیدترین گوشی های سری One خود را با نام های One S، One X و One V معرفی کرد. مدل One X از لحاظ سخت افزاری قدرتمندترین گوشی در این سری به شمار می رود که مجهز به پردازنده 4 هسته ای می باشد و پیشتر هم شایعاتی در مورد آن به اینترنت درز کرده بود.
مدل One S که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم، دارای پردازنده دو هسته ای Qualcomm Snapdragon S4 با سرعت 1.5 گیگاهرتز است. از دیگر ویژگی های این گوشی باریک 7.9 میلیمتری می توان به 1 گیگابایت حافظه RAM به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی و بدنه ضد خش آلومینیومی جذاب آن اشاره کرد.
زمانیکه گوشی را در دست می گیرید حس لوکس بودن آن را به واسطه بدنه ظریفش احساس می کنید. رزولوشن نمایشگر این گوشی 4.3 اینچی qHD یا 960 در 540 پیکسل و از نوع Super AMOLED است. دوربین پشت گوشی 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن VGA ، باتری آن 1605mAh است.
One S مجهز به رابط گرافیکی Sense 4.0 و همچنین دوربینی با f/2.0 است که می تواند هر عکس را در زمان کمتر از 0.7 ثانیه بگیرد.
هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه این محصول به بازار جهانی مشخص نشده است.

گالري عکس(لطفا جهت نمايش عکس ها در سايز بزرگ کليک کنيد)

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*