فتوشاپ لمسی شرکت ادوبی برای آیپد منتشر شد

 


با استقبال بی نظیر کاربران از تبلت ها، به خصوص آیپد، شرکت های بزرگ نرم افزاری از جمله ادوبی سرمایه گذاری ویژه ای را برای تولید نرم افزارهای مخصوص این محصول انجام داده اند. ادوبی بعد از انتشار نسخه فتوشاپ اندروید خود تصمیم گرفت این برنامه محبوب و دوست داشتنی را برای تبلت های آیپد نیز وارد بازار کند تا طراحان به راحتی بتوانند از استودیوهای تاریک کاری خود بیرون بیایند و در طبیعت و پارک کارهای گرافیکی خود را انجام دهند. این نسخه شباهت بسیاری به آنچه که قبلا برای اندروید تولید شده بود دارد و قرار است از طریق iTunes با قیمت 9.99 دلار در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.
درست پس از چند ماه از انتشار اولین نسخه از مجموعه نرم افزاری Creative شرکت ادوبی برای اندروید، این شرکت نسخه بهینه شده لمسی خود را برای آیپد منتشر کرده است. تنها نکته ناامید کننده آن است که این نسخه فعلا فقط بر روی آیپد 2 و سیستم عامل iOS 5 قابل اجرا می باشد.
بعد از آنکه نسخه اندروید فتوشاپ مورد استقبال زیاد کاربران قرار گرفت و توانست امتیاز بالایی را توسط آنان در Android Market به دست آورد. البته بعضی از کاربران نسبت به تفاوت های بین این نسخه و نسخه مخصوص کامپیوترهای شخصی فتوشاپ معترض بودند که این امر برای من بسیار جای تعجب دارد! انگار هنوز بسیاری از کاربران در اوایل پیدایش تبلت ها انتظار دارند که به تمامی امکاناتی که از آن در کامپیوترهای شخصیشان بهره مند هستند، در تبلت ها هم از آن ها استقاده کنند. البته که هر دوست دار فتوشاپ علاقه دارد از امکاناتی نظیر تنظیم لایه ها، ابزار متنی پیشرفته و قابلیت ویرایش عکس هایی با رزولوشن بیشتر از 1,600×1,600 پیکسل در فتوشاپ تبلت خود استفاده کند ولی هنوز تبلت ها قابلیت سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای این کار را ندارند و در نتیجه نمی توان از ادوبی انتظار چنین امکاناتی در نسخه فتوشاپ لمسی اش داشت.
این مجموعه مخصوص شامل 3 برنامه کاربردی Adobe Eazel، Adobe Color Lava و Adobe Nav است.
Color Lava به شما امکان ترکیب رنگها توسط انگشتانتان را داده تا بتوانید رنگهای دلخواه خود را بسازید.
Eazel امکان ساخت نقاشی های بسیار زیبا را با کمک انگشتانتان می دهد. همچنین با Eazel می توانید نقاشی های خود را به فتوشاپ PC فرستاده یا آنها را بر روی آی پدتان ذخیره نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*