سامسونگ اعتقاد دارد در بازار تبلت ها خیلی خوب عمل نکرده است

 


شرکت کنندگان کنگره جهانی موبایل در بارسلونا در حال معرفی محصولات خود و اعلام موفقیت های شرکت خود در بازار ابزارهای موبایل هستند. اما در این میان یکی از مدیران شرکت سامسونگ کمی واقع بینانه تر صحبت کرده و اعلام نموده که شرکتش در بازار تبلت ها خیلی خوب عمل نکرده است و این موضوع نشان از عدم موفقیت اندروید در بازار تبلت ها دارد.
یکی از مدیران ارشد سامسونگ به نام Hankil Yoon در MWC بارسلونا از میزان فروش تبلت های سامسونگ ابراز نارضایتی کرد و اعلام کرد که شرکتش در بازار تبلت ها خیلی خوب عمل نکرده است. جالب است بدانید که در سال 2011 حتی HP نیز تعداد تبلت های بیشتری نسبت به سامسونگ به فروش رسانده است.
از طرفی Andy Rubin مدیر ارشد اندروید روز گذشته اعلام کرد که محصولات Galaxy سامسونگ پرفروش ترین های اندروید به حساب می آیند و اگر تبلت Kindle Fire آمازون را فاکتور بگیریم تبلت های Galaxy پرفروش ترین های اندروید به شمار می روند.
اما آمار پایین و مایوس کننده فروش تبلت های سامسونگ نشان دهنده یک موضوع است: عدم موفقیت اندروید در بازار تبلت ها
Yoon ابراز امیدواری کرد و اعلام نمود که سامسونگ امسال بهتر از سال گذشته عمل خواهد کرد و همچنین گفت که شرکتش قصد دارد در سال جاری بیش از 10 میلیون Galaxy Note به فروش برساند. او امیدوار است تا گلکسی نوت 5 اینچ جای تبلت های 10 اینچی را بگیرد. به اعتقاد Yoon "اگر به دنبال سهم بازار بیشتر هستید باید برخی از محصولات خود را از رده خارج کنید" از طرفی سامسونگ در حال حاضر تبلت ها 5 و 7 و 10 اینچی تولید می کند و در همین نمایشگاه MWC امسال از Galaxy Note 10.1 اینچی پرده برداری کرد. پس اگر سامسونگ بخواهد طبق نظر Yoon عمل کند باید بسیاری از سری های خود را از بین ببرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*