آیا اندروید M ، نسخه جدید سیستم عامل گوگل در کنفرانس I/O معرفی خواهد شد ؟

ظاهرا گوگل قرار است تا نسخه جدید سیستم عامل اندروید را که بر اساس این خبر Android M ( اندروید ام ) نام گذاری شده است را در کنفرانس I/O که اواخر همین ماه برگزار خواهد شد ، معرفی کند.این اطلاعات از جدول زمانبندی رویداد Google I/O لو رفته که در آن نام اندروید M دیده شده است.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی از این نسخه از سیستم عامل گوگل منتشر نشده و چیزی در باره تغییرات صورت گرفته در آن نمی دانیم اما در جدول زمانبندی کنفرانس Google I/O این عبارت در وصف اندروید M دیده شده است : “قدرت اندروید را در همه جا به نمایش خواهد گذاشت

گوگل به راستی این عبارت با تا به امروز نشان داده است. امروزه می‌توان آثار اندروید را در هر جایی دید. از تلفن‌ها و تبلت‌های هوشمند گرفته تا تلوزیون‌ها که این سیستم عامل را بر روی خود به صورت نصب شده دارند.

از دیگر شایعات مربوط به اندروید M، می‌توان به پیشرفته‌تر شدن سیستم صوتی گوگل و همچنین سیستم نوتیفیکشن‌های این سیستم عامل اشاره کرد.

سال گذشته نیز گوگل در همین رویداد از اندورید لالی پاپ به صورت رسمی رونمایی کرد در نتیجه رونمایی گوگل از اندروید M در این رویداد نباید تعجب آور باشد.حالا باید تا ۲۸ می منتظر بمانیم تا با نسخه جدید سیستم عامل اندروید بیشتر آشنا شویم.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*