ایرانسل و عرضه بسته‌های اینترنت همراه ارزان‌تر ، بدون محدودیت در سرعت

به نظر می رسد که رقابت میان اپراتورهای تلفن همراه داخل کشور بر سر کیفیت و قیمت سرویس اینترنت همراه بالا گرفته و این شرکت ها در حال ارائه بسته های جدید با قیمت ها و ویژگی های رقابتی هستند.پس از همراه اول ، حالا نوبت به ایرانسل رسیده تا از عرضه بسته‌های اینترنت همراه ارزان‌تر و مقرون‌به صرفه‌تر، بدون محدودیت در سرعت خبر دهد.

بسته های اینترنت همراه ایرانسل برای مشترکین سیمکارت های دائمی و اعتباری این اپراتور بدون محدودیت سرعت در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل دو (EDGE)، نسل سه (۳G)، و نسل چهار (۴G/LTE) ایرانسل قابل استفاده هستند.

بسته‌های اینترنت همراه  ایرانسل در ۶ دسته با اعتبار زمانی روزانه، هفتگی، ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله با حجم ۱۵ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت به مشترکین عرضه شده است. براین اساس، تعرفه بسته های یک روزه ایرانسل با حجم ۱۵ مگابایت، ۵۰۰تومان، ۳۰مگابایت ۹۰۰ تومان، ۱۲۰ مگابایت هزار و ۸۰۰ تومان، ۲۰۰ مگابایت دوهزار و ۵۰۰ تومان، ۱ گیگابایت شبانه ۱۰هزار تومان و ۲۰۰ مگابایت شامل ۵۰ مگابایت روزانه و ۱۵۰ مگابایت ترافیک شبانه هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است.

تعرفه بسته های هفتگی ایرانسل هم هزار ۵۰۰تومان برای ۴۰ مگابایت، ۲هزار تومان برای ۶۰مگابایت، ۲هزار و ۵۰۰تومان برای ۱۰۰ مگابایت، ۴هزار تومان برای ۲۰۰مگابایت، ۵هزار تومان برای ۳۰۰مگابایت، هفده هزار و ۵۰۰ تومان برای ۵ گیگابایت، ۸هزار تومان برای بسته ۳ گیگابایتی مشتمل بر ۶۰۰مگابایت ترافیک روزانه و ۲.۴ گیگابایت ترافیک شبانه و همینطور ۴هزار تومان برای بسته ۱۰۰۰مگابایتی قابل استفاده در بازه زمانی ۹ شب تا ۹ صبح تعیین شده است.

در گروه بسته‌های اینترنت همراه ماهیانه، ایرانسل با کاهش تعرفه، هزینه فعال‌سازی بسته ۲۰۰ مگابایتی را ۵هزار تومان، ۳۵۰مگابایتی را ۷هزار تومان، ۴۰۰مگابایتی را ۸هزار تومان، ۵گیگابایتی را ۲۰هزار تومان، ۱۰ گیگابایتی را سی و دوهزار و ۵۰۰ تومان، ۲۰ گیگابایتی را ۵۰هزار تومان و ۲۴ گیگابایتی شبانه را ۱۰ هزار تومان و ۵۰۰مگابایت روزانه به همراه ۲ و نیم گیگابایت ترافیک قابل استفاده در بازه زمانی ساعت ۹ شب تا ۹ صبح را ۱۰ هزار تومان تعیین کرده است.

مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند بسته های ۳ ماهه ۶ گیگابایتی را با هزینه ۲۵ هزار تومان، ۹ گیگابایتی را سی و دو هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۲گیگابایتی را سی و هفت هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۵گیگابایتی را ۴۵هزار تومان، ۱۸گیگابایتی را چهل و هفت هزار و پانصد تومان، ۳۰ گیگابایتی را ۶۰هزار تومان و ۵۰ گیگابایتی را تنها با ۷۵هزار تومان خریداری نمایند.

ضمن آنکه بسته اینترنت همراه شش ماهه ایرانسل با ۹ گیگابایت ترافیک هم به قیمت ۳۵ هزار تومان، بسته شش ماهه ۷۰ گیگابایتی با قیمت ۱۳۰هزار تومان، بسته های یک ساله ۱۲ گیگابایتی با قیمت ۴۲هزار تومان و ۱۰۰ گیگابایتی با قیمت ۱۷۵هزار تومان به مشترکین سیمکارت های ایرانسل عرضه شده است.

فعال سازی بسته های اینترنت همراه ایرانسل به سادگی و با شماره‌گیری کددستوری #۵*۵۵۵* ممکن می باشد. درحال حاضر بسته های یکروزه ۲۰۰ مگابایتی و یک گیگابایتی، هفتگی ۱ و ۳ گیگابایتی و ماهیانه ۳ و ۲۴ گیگابایتی صرفا توسط مشترکین سیمکارت های اعتباری قابل فعال سازی است. همچنین بسته های شبانه هم بین ساعت ۲ تا ۸ بامداد قابل استفاده هستند.

علاوه بر این، مشترکین سیمکارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با توجه به میزان مصرف مکالمه، استفاده از اینترنت همراه و پیامک خود، بسته ترکیبی مورد نظر خود را انتخاب کرده و الگویی مقرون به صرفه را برای هزینه‌های خود برگزینند.

براین اساس، چهار بسته ترکیبی هفتگی جدید شامل بسته هزار تومانی با قابلیت ۲۰ مگابایت ترافیک اینترنت، ۲۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی و ۲۰ پیامک فارسی ایرانسلی، بسته هزار و ۵۰۰ تومانی شامل ۳۰ مگابایت اینترنت همراه، ۳۰ دقیقه مکالمه و ۳۰ پیامک فارسی ایرانسلی، بسته ۲هزار تومانی شامل ۵۰ مگابایت اینترنت همراه و ۵۰ دقیقه مکالمه و ۵۰ پیامک فارسی ایرانسلی و بسته ۵هزار تومانی شامل ۲۰۰مگابایت اینترنت همراه، ۲۰۰ دقیقه مکالمه و ۲۰۰ پیامک فارسی ایرانسلی به فهرست بسته های افزایشی ترکیبی روزانه، هفتگی و ماهانه قبلی ایرانسل اضافه شدند.

فعال‌سازی این بسته ها از طریق شماره گیری کددستری #۱*۲*۵۵۵* برای مشترکین سیمکارت های اعتباری ایرانسل ممکن می باشد. در حال حاضر خدمات اینترنت همراه ایرانسل بعنوان گسترده‌ترین و مقرون به صرفه ترین شبکه اینترنت همراه کشور، با فناوری ۲.۷۵ (EDGE) در تمامی مناطق تحت پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل، با فناوری نسل سه (۳G) در بیش از ۲۷۰ شهر و با فناوری نسل چهار (۴G/LTE) ایرانسل در بیش از ۶۰ شهر کشور در دسترس مشترکین می‌باشد.

منبع : ایرانسل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*