وزیر ارشاد:برای پاسخ به درخواست های مردم از فیسبوک استفاده می کنم

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید ، برای پاسخ به درخواست ها و مشکلات مردم و در واقع افرادی که به هیچ ابزار دیگری برای ارتباط با من ندارند از شبکه اجتماعی فیس بوک استفاده می کند.

وی می گوید : فیسبوک وسیله‌ای شده تا کسانی که به هیچ وجه من الوجوهی نمی‌توانند با یک وزیر ارتباط برقرار کنند، درخواست‌ها و مشکلات خود را از این طریق با من در جریان می‌گذارند.

علی جنتی با اشاره به صفحه منتسب به خود در شبکه‌ اجتماعی فیسبوک و اینکه چرا دولتمردان علی‌رغم منع قانونی برای مردم از این شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، اظهار داشت: من به عنوان یک شهروند عادی از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این روزها فیسبوک وسیله‌ای شده تا کسانی که به هیچ وجه من الوجوهی نمی‌توانند با یک وزیر ارتباط برقرار کنند، درخواست‌ها و مشکلات خود را از این طریق با من در جریان می‌گذارند.

وی در پاسخ به این سوال که یعنی شما تمامی کامنت‌ها و نوشته‌های مردمی در صفحه خود را مطالعه می‌کنید؟، گفت: البته که  قادر به خواندن تمامی کامنت‌ها نیستم ولی نامه‌ها و درخواست‌هایی را که برای من ارسال می‌شود را مطالعه می‌کنم، از آن‌ها پرینت می‌گیرم و در صورت لزوم دستورات لازم را ضمیمه آن می‌کنم.

جنتی خاطرنشان کرد: خیلی از فیلمسازها، هنرمندان، اهل کتاب و اهل قلم و مردم عادی از این طریق با من در ارتباط هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حتی در طول این مدت، برخی از مشکلات اساسی در مجموعه وزارت ارشاد که به طور طبیعی ممکن بود من متوجه آن‌ها نشوم را از طریق این مکاتبات شناسایی و با آن‌ها برخورد کرده‌ام.

منبع : تسنیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*