تصویر و مشخصات گوشی سونی Lavender فاش شد : دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و نمایشگر بدون حاشیه

امروز upleaks@ که یکی از لو دهنده های دنیای فناوری می باشد ، تصویر و مشخصاتی منتسب به گوشی سونی Lavender منتشر کرده است.از ویژگی های بارز این گوشی در مشخصات لو رفته می توان به تمرکز ویژه سونی بر دوربین جلوی آن برای ثبت تصاویر سلفی و صفحه نمایش بدون حاشیه آن اشاره نمود.

sony-Lavenderبر اساس مشخصات منتشر شده توسط حساب کاربری upleaks@ در توییتر  ، گوشی سونی Lavender از یک صفحه نمایش Full HD بهره می برد که آنطور در تصویر لو رفته از آن پیداست این حاشیه های نمایشگر در آن حذف شده است.به سایر نمایشگر این گوشی هم اشاره مستقیمی نشده اما انتظار می رود بزرگ‌تر از ۵.۵ اینچ باشد . Lavender همچنین از چیپ ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای مدیاتک MT6752 در کنار هسته Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T760 بهره می‌برد که با یک مودم LTE یکپارچه شده است.

دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده در پنل جلویی این گوشی یک فلاش ، سونی Lavender  را به گزینه ای مناسب برای عاشقان عکاسی سلفی مبدل ساخته است.در پشت گوشی نیز سنسور ۱۳ مگاپیکسلی ساخت خود سونی قرار گرفته است. این سنسور در واقع همان IMX214 است که پیش از این در محصولات زیادی شاهد آن بوده ایم.

متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت، تاریخ انتشار و برخی مشخصات دیگر Lavender موجود نیست انا انتظار می‌رود در ماه‌های آتی شاهد رونمایی این گوشی توسط سونی باشیم.

منابع : Gsmarena & Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*