نگاهی به webOS 2.0 : پلتفرم ساده و کاربر پسند تلویزیون های هوشمند ال جی

کمپانی ال جی سال گذشته با شعار ” تلویزیون‌ها دوباره ساده می‌شوند ” پلتفرم webOS را برای تلویزون های هوشمند خود عرضه نمود و این تلویزیون ها تنها در مدت ۸ ماه به فروش ۵ میلیونی رسیدند.این سیستم‌عامل جدید که نتیجه سال ها تجربه‌‌ تیم webOS است، هم یکپارچه است، هم ساده و هم غیرپیچیده. علاوه بر این، رابط کاربری جدید تولید برنامه‌های کاربردی را برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان ساده می‌کند و سازگاری تلویزیون‌های هوشمند با دستگاه‌های دیگر را نیز بیشتر می‌کند.اکنون پلت‌فرم بروز شده تلویزیون هوشمند webOS 2.0 با تمرکز بر روی سه ویژگی شگفت‌انگیز اتصال راحت، تعویض کانال آسان و منوی ساده تجربه کاربری ساده‌تر و خوشایندتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

به آسانی به تلویزیون هوشمند خود متصل شوید

۰۱۱

تلویزیون webOS برای دستیابی شما به تمامی جنبه‌های تجربه بصریتان از نصب اولیه گرفته تا اتصال دستگاه‌های جانبی طراحی شده است. شما می‌توانید با کمک دستیار Bean Bird بدون دردسر تلویزیون خود را با سادگی و سرعت هرچه تمام نصب کنید.

با استفاده از دستیار Bean Bird به سادگی قادر خواهید بود تنظیمات تلویزیون خود را بر روی Quick Setting قرار دهید. همچنین، می‌توانید با استفاده از قابلیت Smart Share محتواهای مورد علاقه‌تان را به راحتی در دسترس داشته باشید. حتی برای اتصال ساده‌تر، قابلیت Input Assist به قابلیت Input Picker به‌روز شده است. با این قابلیت نه تنها دستگاه‌های متصل شده به تلویزیون به سرعت شناسایی می‌شوند، بلکه بدون مزاحمت برای برنامه قابل پخش لیستی از دستگاه‌های ورودی نمایش داده می‌شود.

سوئیچ بین اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها بدون اختلال در تماشای تلویزیون

۰۲۱

برخلاف سیستم بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند که برای نمایش محتواها نیازمند صفحات چندگانه هستند، webOS تمامی محتوا را به صورت یکسان نمایش می‌دهد. این رابط کاربری ساده به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به مراجعه به منوی اصلی بین اپلیکیشن‌ها، برادکست، خدمات VoD و وسایل جانبی سوئیچ کنید. همچنین با نسخه به روز شده webOS 2.0 شما می‌توانید به آسانی میان محتواهای متفاوت سوئیچ کنید.

افزون بر این در سال ۲۰۱۵، webOS 2.0 قابلیت My Channel را به روز کرده است. بنابراین شما به منظور دسترسی سریع و ساده می‌توانید شبکه‌های موردعلاقه‌تان یا کانال‌های ست‌آپ‌باکس را بر روی Launcher ذخیره کنید. My Apps بر روی قسمت بالایی Launcher اپلیکیشن‌های نصب شده را نشان می‌دهد و همانند کامپیوتر شخصیتان می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید. آیکون Recent بر روی قسمت سمت چپ Launcher محتوایی که اخیراً نمایش داده شده را نمایش می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید در هر زمان پخش آن را ادامه دهید.

به سادگی از هر چه که دوست دارید نمایش داده شود لذت ببرید

۰۳۱

جستجوی شما در پی یافتن محتواهای جذاب به پایان رسیده است. با طراحی شگفت‌انگیز ال‌جی، همانند نوار ابزار زیبا و چشمگیر، شما می‌توانید به سرعت تغییراتی در تنظیمات به وجود آورید.

LG Content Store فروشگاهی برای برنامه‌های تلویزیونی است که هرچه که در زمینه سرگرمی بخواهید شامل VOD، محتواهای سه‌بعدی و اپلیکیشن‌ها بر اساس محبوبیتشان برایتان مهیّا می‌کند. با مشارکت بزرگترین تولیدکنندگان محتوا نظیر Amazon و Netflix، دارندگان تلویزیون webOS می‌توانند به مجموعه عظیمی از محتواهای Ultra HD دسترسی داشته باشند.

با پلتفرم جدید webOS 2.0، کلّیت کاربری تلویزیون ساده‌تر، آسانتر و کاربرپسندتر می‌شود. با ارائه فهرست بلند بالایی از قابلیت‌ها و بهبودهای فوق‌العاده، این پلتفرم محدوده وسیعی از تجربه بصری غیرقابل مقایسه با هر سیستم دیگری را در نسل فعلی تلویزیون‌ها ارائه می‌کند.

تلویزیون‌های مجهز به این پلتفرم شگفت‌انگیز به زودی توسط شرکت گلدیران وارد بازار ایران می‌شود و تمامی مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان محصولات ال‌جی می‌توانند از تجربه کاربری این تلویزیون‌ها لذت ببرند.

منبع : گلدیران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*