همکاری ال‌جی و آرمان همراه آرین در زمینه توزیع گوشی های ال جی در ایران

شرکت ال‌جی بتازگی همکاری رسمی خود با شرکت آرمان همراه آرین در زمینه توزیع گوشی‌های تلفن همراه ال جی در ایران آغاز کرد.شرکت آرمان همراه آرین فعالیت خود را از ابتدای سال ۲۰۱۳ به عنوان نماینده رسمی چند برند گوشی تلفن همراه هوشمند در ایران آغاز کرد. این شرکت با نگرشی نو در زمینه فروش تفاوتی چشمگیر در بازار ایران به وجود آورد. همکاری برند معتبر و پیشگامی مانند ال‌جی و این شرکت منجر به گسترش فعالیت در عرضه تلفن‌های همراه ال جی با بهترین کیفیت خواهد شد.

همکاری ال‌جی و آرمان همراه آرین موجب ایجاد رضایتمندی بیشتر مصرف‌کنندگان در زمینه فروش گوشی‌های تلفن همراه هوشمند ال‌جی خواهد گردید و با ایجاد فضای رقابتی سالم گامی مهم در راستای حفظ پیشگامی ال‌جی در بازار تلفن همراه ایران برداشته خواهد شد”

 شرکت آرمان همراه آرین در سومین اجلاس جهانی با دریافت نشان منتخب با رویکرد مدیریت تعالی در میان نمایندگی‌های رسمی تلفن همراه به عنوان برند برتر انتخاب شد. همچنین این شرکت در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۲ موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان شد. دریافت تندیس و تقدیرنامه از اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در بهمن ماه ۱۳۹۳ از دیگر افتخارات اخیر آرمان همراه آرین می‌باشد.

منبع : ال جی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*