تماشا کنید : رویارویی دیدنی گلکسی اس ۶ اج با تپانچه قدرتمند Desert Eagle

دزرت ایگل (Desert Eagle) یا عقاب صحرا ، نام یک اسلحه کمری ساخت کمپانی Magnum Research آمریکا است.این تپانچه علاوه بر داشتن قدرتی فوق العاده ، از مکانیزم منحصر به فردی بهره میگیرد.عمده سلاحهای کمری از گلنگدن کورس کوتاه استفاده میکنند ،درحالیکه عملکرد گلنگدن این سلاح توسط فشار گاز باروت صورت میگیرد.در واقع مکانیزم گلنگدن این سلاح از تفنگ M 16 اقتباس شده .مزیت این نوع گلنگدن در این است که میتوان از فشنگهای بسیار قدرتمندی استفاده کرد که قبلا تنها توسط رولورها قابل شلیک بودند.قدرت Desert Eagle تا حدی زیاد است که می توان آن را با تفنگ های خودکار مقایسه نمود.

حالا اگر با این تپانچه قدرتمند به گلکسی اس ۶ اج سامسونگ شلیک کنیم چه خواهد شد ؟ در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا یکی دیگر از تست های ویدیویی جالب در دنیای فناوری را مشاهده کنیم.

Desert Eagle

این ویدیو توسط یک کمپانی سازنده لوازم جانبی برای گوشی های موبایل با نام dbrand ساخته شده و برای تصویر برداری آن از یک دوربین سرعت بالای Phantom Flex4K استفاده شده است.لازم به ذکر است که تیم Unbox Therapy یک برچسب محافظ از محصولات dbrand را به پشت Galaxy S6 Edge چسبانده اند.

همان طور که می دانید گلکسی S6 Edge از فلز و شیشه خمیده, ساخته شده است. ترکیب شیشه و فلز در ساختار گلکسی S6 Edge باعث شده تا این گوشی از بسیاری از آزمایشات نظیر تست سقوط و یا تست عبور خودرو جان سالم به در ببرد.اما اینبار داستان کاملا فرق می کند چراکه دردانه سامسونگ در مقابل عقاب صحرا قرار گرفته است.

منبع : BGR

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. Iphone age kham ham beshe
    Leh ham beshe to jib
    Bazam az samsung 10000bar sare agha ali asghar

  2. شاید سوال های زیادی پیش امده کی این ازمایش برای چی بوده javascript:zaazuemoticonsclick(‘:Pondering:’)_ این روی گوشی های دیگر نیز ازمایش شدند . با یک شلیک تمام گوشی خورد شد ولی الان فقط قسمتی که شلیک شده بود سوراخ شد javascript:zaazuemoticonsclick(‘:Heart:’) :Caveman:

  3. ی سوال از کسی که شلیک کرد: الان به چی رسیدی دقیقا :Thinking:
    من اسم این کارو جالب نمیزارم،احمقانه میزارم

  4. همه حوره در تلاش هستند که سامسونگ رو بزنن زمین ولی نمیتونن چون سامسونگ اپل نیستش بزاری تو جیب خم و کج بشه