اچ تی سی دیگر گوشی مینی تولید نخواهد کرد !

مطلب امروز حاوی خبری بد برای طرفداران گوشی های مینی کمپانی اچ تی سی است.به نظر می رسد که گوشی های مینی این شرکت دیگر طرفدار ندارند و به همین دلیل اچ تی سی تصمیم گرفته تا تولید و عرضه چنین محصولاتی را متوقف نماید.HTC عقیده دارد گوشی های زیر ۵ اینچ از مد افتاده و دیگر کسی علاقه ای به اسمارت فون های کمتر از این سایز نشان نمی دهند.

این خبر را Jack Tong مدیریت آسیای شمالی HTC اعلام کرده و دلیل آن را بازار کم این محصولات و اصطلاحا out of fashion بودن این سری عنوان کرده است. Tong این خبر را در مراسم رونمایی از +One M9 در تایوان اعلام کرد و در طی آن رویکرد دنیای اسمارت‌فون را به ساخت گوشی‌های با صفحه‌نمایش‌های ۵ اینچ مرتبط دانست. این خبر به معنای افزایش ابعاد گوشی‌های ساده این شرکت در کلاس دیزایر در طی چند ماه آینده است و بدین‌ترتیب باید منتظر حذف گوشی‌های کوچک از لیست تولیدات این برند باشیم. جدیدترین تجربه HTC در این زمینه، ارائه +One E9 با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی بود.

با توجه به فروش ناموفق پرچم دار جدید این کمپانی یعنی گوشی اچ تی سی وان ام۹ ، این تصمیم می تواند شرایط را برای این شرکت بدتر از قبل کند.چرا که به هر حال با حذف سری مینی از محصولات این شرکت ، بخش هرچند کوچکی از فروش HTC از دست خواهد رفت.

اچ تی سی زمانی سخن از کم طرفدار شدن گوشی های زیر ۵ اینچ در بازار می زند که تقریبا تمام شرکت های تولید کننده گوشی در جهان ، همچنان نسخه مینی پرچم داران خود را روانه بازار ها می کنند.آخرین نمونه آن را می توان گوشی LG G4c نام برد که همین امروز توسط ال جی معرفی گردید.حتی شایعه شده که اپل هم دوباره یک آیفون کوچک در سایز ۴ تا ۵ اینچ تولید خواهد کرد.

نظر شما در مورد این تصمیم اچ تی سی چیست ؟ آیا واقعا گوشی های مینی از مد افتاده است و یا کسی دیگر تمایلی به خرید محصلات اچ تی سی در این سایز ندارد ؟

منبع : androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*