اپل بزرگترین فروشگاه خود را بزودی در دبی افتتاح می کند

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است ، کمپانی اپل قرار است بزرودی بزرگترین فروشگاه جهانی خود را در دبی افتتاح کند.گفته شده که این فروشگاه در مرکز خرید Mall of the Emirates دبی راه اندازی می گردد.

به گفته منابع خبری ، این فروشگاه در ماه آگوست ( مرداد ماه ) و در مساحتی حدود ۴۶۴۵ متر مربع و با یک ورودی اصلی در طبقه دوم Mall of Emirates راه اندازی خواهد شد.

شایعات احداث این فروشگاه برای اولین بار, سال گذشته به گوش رسید، اما جزئیاتی از آن منتشر نشد. همچنین بعد از انتشار افتتاح اولین اپل استور، خبر دیگری حاکی از گشایش فروشگاه دیگر در ابوظبی اعلام شده است.مرکز خرید Mall of Emirates که قرار است فروشگاه اپل در این مرکز افتتاح شود، در سال ۲۰۰۵ راه اندازی شده و میزبان ۷۰۰ فروشگاه دیگر نیز می باشد.
اگرچه تا کنون فروشگاه رسمی اپل در دوبی وجود نداشته اما این کمپانی از سال ۲۰۱۱ استور آنلاینی را مخصوص این کشور ایجاد کرده است.تیم کوک مدیر اپل نیز طی سفری که سال گذشته به این کشور داشت علاوه بر بازدید از خرده فروش ها با شیخ محمد نیز دیداری به عمل آورده است.

منبع : appleinsider

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به به خیلی هم خوب چی از این بهتر آدم باید همیشه خیر خواه همسایه هاش باشه.کی گفته ما باید نمایندگی داشته باشیم؟ما همیشه باید از کشور های دوست و همسایه خرید کنیم چون از گلومون پایین نمیره بدون سود گمرکیو و چیزای دیگه.الهی آقای کوک با شیخ ممد قرار داشتن…خدا حفظشون کنه :Worry: :Worry: :Pondering:

  2. روز ب روز بیشتر از ایرانی بودنمون باید متنفر بشیم
    ای به قبر پدر این شانس لعنتی