نسخه دوسیم کارته گوشی ال جی جی ۴ در برخی کشور ها عرضه خواهد شد

پرچم دار خوش آب و رنگ ال جی ، یعنی گوشی ال جی جی ۴ چند روزی است که به بازارهای جهانی عرضه شده و انتظار می رود بزودی به صورت رسمی وارد بازار کشورمان شود.اما طبق خبری که امروز منتشر شده ،نسخه دوسیم کارته LG G4 هم در برخی کشورها و احتمالا ایران ، به بازار عرضه خواهد شد. ال جی G4 دو سیم‌کارته در کشورهای مختلف بسته به مدل از ۶۵۵ تا ۷۴۵ دلار قیمت دارد.

در این خبر آمده است که نسخه dual LTE گوشی g4 در بازار هنگ‌کنگ با شماره مدل H818N و با قیمت ۵۷۰۰ دلار هنگ‌کنگی معادل ۷۴۵ دلار عرضه خواهد شد.

در دیگر کشورهایی که تا به امروز ارائه نسخه دو سیم‌کارته از G4 در آنها تایید شده است یعنی عربستان، تایلند و اوکراین، نمونه دیگری از این مدل با نام H818P عرضه می‌شود که قیمت آن در عربستان نزدیک به ۶۶۷ دلار و در تایلند حوالی ۶۵۵ دلار است. قیمت این مدل در اوکراین هنوز مشخص نشده است.

با توحه به قیمت‌های اعلام شده نمی‌توان انتظار داشت که G4 دو سیم‌کارته در صورت حضور رسمی احتمالی در بازارهای ایران قیمتی کمتر از ۲ میلیون تومان داشته باشد.

با نگاهی به قیمت های فوق می توان اینگونه برداشت کرد که در صورت عرضه نسخه دوسیم کارته ال جی جی ۴ در بازار ایران ، نباید انتظار قیمتی بیشتر از دو میلیون تومان را برای این گوشی داشته باشیم.شما چه فکر می کنید ؟

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باید صبر کرد حالا نمیشه درمردش تصمیم گرفت اما اگر کمتر از ۲ میلیون شدم اولین کسی هستم که میخرمش :Wink: :Wink: :Wink: :Who-s-the-man:

  2. بیاد ۳ میلیونم باشه ارزش خریدنو داره میگیرمش