گوشی پاناسونیک Eluga L 4G با قیمت ۲۰۵ دلار در هند عرضه شد

همانطور که می دانید پاناسونیک از شرکت های شناخته شده ی تولید کننده تلفن همراه نیست ، با این وجود این شرکت نیز هر از گاهی بخت خود را در تولید و عرضه مدلهای مختلف تلفن همراه آزموده است . به تازگی گوشی جدید این شرکت با نام Eluga L 4G ، معرفی و در بازار کشور هندوستان عرضه شده است.در ادامه با معرفی این محصول جدید پاناسونیک همراه گجت نیوز باشید.

با توجه به نام این تلفن همراه اصلی ترین ویژگی این محصول که با تمام تلفن های همراه تولیدی این شرکت تفاوت دارد ،پشتیبانی از شبکه های مخابراتی ۴G است.بد نیست بدانید که این اولین گوشی پاناسونیک با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴g است.با وجود ظاهر استاندارد، تلفن همراه Eluga L 4G از بدنه ای با طراحی مناسب بهره می برد. ابعاد فیزیکی این تلفن همراه عبارتند از ۱۴۲x71x6.1 میلیمتر و وزن آن نیز ۱۱۰ گرم خواهد بود.

گوشی Eluga L 4G از صفحه نمایش ۵.۰ اینچی IPS با وضوح ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل بهره می برد که از فناوری one-glass-solution پشتیبانی می کند. چیپ ست چهار هسته ای اسنپ دراگون با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز و ۱ گیگابایت رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری این تلفن همراه تشکیل خواهند داد. البته Eluga L 4G از کارت های حافظه خارجی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Panasonic-Eluga-L-4G-1

اسمارت فون پاناسونیک Eluga L 4G از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می کند. با این حال یکی از شکاف ها از شبکه های مخابراتی ۴G و شکاف دیگر از شبکه های مخابراتی نسل سوم پشتیبانی خواهد کرد.دیگر ویژگی های ارتباطی این تلفن همراه عبارتند از WiFi 802.11 b/g/n، Bluetooth 4.0 و GPS.

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش و توانایی فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰p و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری این تلفن همراه را تشکیل خواهند داد.تلفن همراه Eluga L 4G از سیستم عامل اندروید ۴.۴ و باتری ۲۰۰۰ mAh بهره می برد.

در نهایت بایستی گفت این تلفن همراه از هم اکنون در بازارهای هند و با قیمتی معادل ۲۰۵ دلار در دسترس است. البته تجهیزات جانبی این تلفن همراه همچون شیشه محافظ Gorilla Glass و محافظ بدنه آن نیز عرضه شده است.

پاناسونیک هم اکنون این گوشی موبایل را با قیمت ۲۰۵ دلار در باز کشور هند برای فروش عرضه کرده و مشخص نیست که برنامه ای برای عرضه جهانی آن وجود دارد یا خیر.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*