گوگل در Android M عملکرد باتری و حافظه‌ی رم را بهینه‌سازی کرده است

کمپانی گوگل سال گذشته در جریال کنفرانس توسعه دهندگان خود موسوم به Google I/O از نسخه جدید سیستم عامل اندروید یا همان اندروید L رونمایی کرد.امسال هم قرار است نسخه بعدی اندروید با نام Android M در این رویداد که پنج شنبه همین هفته آغاز به کار می کند ، معرفی شود.گفته می شود که گوگل در این نسخه تمرکز ویژه ای را در بخش بهبود عملکرد باتری و بهینه‌سازی حافظه‌ی رم انجام داده است.با گجت نیوز همراه باشید.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که گوگل به خوبی سعی کرده تا آن را کنترل کند، Google Play Services بوده که میزان مصرف باتری را بسیار افزایش می‌دهد اما با ظهور Andorid M، این موضوع به صورت کامل برطرف خواهد شد.

البته باید توجه داشته باشید که هفته‌ی آینده، تنها پیش‌نمایشی از این سیستم‌عامل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و نسخه۲ی نهایی آن در ماه آگوست منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که شایعات قبلی نیز از پشتیبانی این سیستم‌عامل از سنسور اثر انگشت خبر داده بودند.

لازم به ذکر است که در گوگل در کنفرانس I/O تنها پیش‌نمایشی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید یا همان اندروید M را معرفی خواهد کرد و نسخه نهایی آن در ماه آگوست منتشر خواهد شد.

همچنین گفته می شود که گوگل تکنولوژی اثر انگشت را به صورت پیش فرض در Android M قرار داده است.کنفرانس I/O گوگل در تاریخ ۷ و ۸ خرداد برگزار می‌شود.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*