شارژر مخصوص اکسپریا Z3+ تنها در ۱۰ دقیقه آن را برای ۵ ساعت شارژ می کند

سونی دیروز سرانجام پرچم دار جهانی خود را با نام اکسپریا Z3+ رسما معرفی کرد. اکسپریا Z3 پلاس در واقع نسخه جهانی گوشی اکسپریا Z4 سونی است که پیش از این در ژاپن و برای عرضه در این کشور معرفی شده بود.امروز خبر رسیده که شارژر مخصوص این گوشی قادر است تنها در ۱۰ دقیقه آن را برای ۵ ساعت شارژ کند.

گوشی سونی اکسپریا Z3 پلاس مجهز به فناوری شارژ سریع کوالکام یا همان Quick Charge است که به لطف این تکنولوژی می توان تنها در ۳۰ دقیقه شارژ باتری گوشی را به ۵۰ درصد رساند.

شارژر گوشی هوشمند اکسپریا Z3+ که با کد UCH10 شناخته می‌شود؛ در مدت تنها ۱۰ دقیقه شارژ، اکسپریا Z3+ را برای مدت ۵ ساعت شارژدهی آماده می‌کند. همچنین اگر این گوشی را توسط شارژر مخصوصش به مدت ۴۵ دقیقه شارژ کنید، به مدت یک روز برای شما کار خواهد کرد.همچنین این قابلیت فقط برای مدل تک سیم کارت اکسپریا Z3 پلاس فعال شده و مدل دو سیم کارته آن از این ویژگی بهره مند نشده است.

UCH10-black-and-white

به نظر می رسد که سونی توجه ویژه ای را به بخش عمر باتری در این گوشی جدید خود کرده است چرا که به ادعای این شرکت ، باتری گوشی اکسپریا z3 پلاس در حالت فول شارژ ، دو روز دوام می آورد.

سونی این شارژ را در دو رنگ سفید و مشکی تولید کرده و هنوز مشخص نیست که شارژر UCH10 همراه Xperia Z3 Plus عرضه خواهد شد یا باید به صورت جداگانه خریداری شود.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام در خود سایت sony mobile نوشته گوشی sony z3 plus dual از شارژر پرسرعت uch10 پشتیبانی میکنه و این موضوع که شما میگید درست نیست. با تشکر