تصاوير لو رفته آيفون 6 اپل حکايت از تغيير محل قرار گيري آنتن در پشت گوشي دارد – بروز شد

iphone 6

با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون بعدی، هر روز شاهد فاش شدن اطلاعات جدیدی در باره آیفون ۶ اپل هستیم. تازه‌ترین تصاویر آیفون ۶ توسط یک وب سایت اکراینی فاش شده است. در این تصاویرمی‌توان تغییر مکان دکمه پاور و تغییر شکل حفره فلاش LED را مشاهده کرد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید اپل ظاهرا قصد دارد تا در بدنه یک‌تکه پشت دستگاه چند بخش را خالی کرده و به آنتن‌ها اختصاص دهد.

اگر این طرح‌ها واقعی باشند، آیفون ۶ از نظر طراحی بسیار شبیه به آیفون 5S خواهد بود. هنوز مشخص نیست که بدنه آیفون بعدی از جنس شیشه خواهد بود یا فلز یا اینکه اپل بدنبال استفاده از ماده متفاوتی است.

iphone 6

در این گزارش آمده است که اپل قصد دارد ضخامت آیفون ۶ را باز هم باریک‌تر کند و آن را از ۷.۶ میلی‌متر در آیفون 5s به ۶ میلی‌متر در آیفون بعدی برساند. در این موضوع شکی نیست که آیفون بعدی نیز به یک پردازنده ۶۴ بیتی مجهز خواهد شد و احتمالا اپل نسخه جدیدی از SoC خود را به همراه آن رونمایی خواهد کرد.

iphone 6

انتظار می‌رود آیفون بعدی در دو سایز ۴.۷ اینچ و ۵.۵ اینچ روانه بازار شود. همانطور که در تصاویر نیز قابل مشاهده است اپل مکان قرار گیری دکمه پاور را از لبه بالا به لبه‌ راست دستگاه تغییر داده است تا با توجه به بزرگ‌ شدن ابعاد تلفن، دسترسی به آن آسان‌تر شود.

بروزرسانی:

تصویر جدیدی از پرچمدار بعدی اپل فاش شد :

iphone 6

منبع : cultofmac

 

Latest iPhone 6 renderings show rear antenna cutouts

If true, this would indicate that the iPhone 6’s backplate will be similar to the one featured on the iPhone 5s — and would also mean that the shell will not be solid metal metal as previously thought, but rather feature (glass?) antenna windows.

While it might feature the same backplate, though, judging from these designs the iPhone 6 will be much thinner than the iPhone 5s — being just 6mm thick versus the 7.6mm iPhone 5s.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*