درز تصاویر و مشخصات باریک ترین گوشی اچ تی سی

در حال حاظر کمپانی های چینی تولید کننده گوشی های هوشمند ، رکورد دار عرضه باریک ترین گوشی های دنیا هستند.محصولاتی نظیر Vivo X5 Max با ۴.۸ میلیمتر ضخامت و یا Ivvi K1 Mini با ضخامت بدنه تنها ۴.۷mm از جمله این فوق باریک های چینی هستند.اما حالا اچ تی سی هم می خواهد نازک ترین گوشی خود تا کنون را به بازار عرشه کند.این گوشی که به تازگی مجوز سازمان TEENA چین را دریافت کرده HTC WF5w نام دارد که تصویر و مشخصاتی از آن طبق معمول از TEENA فاش شده است.

بر اساس تصاویر و مشخصاتی که از این گوشی فاش شده ، اچ تی سی  WF5w ابعادی برابر با ۱۵۸.۷ در ۷۹.۷ و ضخامتی ۷.۴۹ میلیمتری داشته و وزن آن نیز ۱۵۸ گرم گزارش شده است.همانطور که می بینید با اینکه HTC WF5w کمترین ضخامت را در میان گوشی های تولید شده توسط اچ تی سی تا به امروز را دارد ، اما هنوز راه زیادی برای رسیدن به ضخامت زیر ۵ میلیمتر که در گوشی های چینی شاهد آن هستیم ،در پیش دارد.

باریک ترین گوشی اچ تی سی نسخه‌ی اندروید ۵.۰.۲ را اجرا می‌کند و دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰ می‌باشد. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای گوشی کار خود را با ۱.۵ گیگاهرتز انجام می‌دهد که به همراه ۲ گیگابایت رم می‌تواند از پس اجرای اکثر برنامه‌ها و بازی‌های موجود بر بیاید. دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی نیز برای دوربین جلو و عقب گوشی تعبیه شده است.

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم این گوشی موبایل فعلا مجوز عرضه در کشور چین را دریافت کرده اما بنابه شنیده ها ، احتمالا با برند Desire روانه بازار های جهانی خواهد شد.

نظر شما در مورد این اسمارت فون جدید اچ تی سی چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رو دوربین این گوشی حساب نکنید خخخخخخخخخخخخخخ