انتشار تصاویری از کاور ضربه گیر تبلت گلکسی تب S2 سامسونگ

مدت زیادی است که می دانیم سامسونگ در حال کار بر روی نسخه جدید تبلت های سری گلکسی تب S با نام گلکسی تب S2 می باشد.بر اساس مشخصات و تصاویری که از گلکسی تب اس ۲ تا کنون منتشر شده میدانیم که این تبلت جدید سامسونگ در دو نسخه و اندازه‌ی ۸ و ۹.۷ اینچی به بازار عرضه خواهند شد.امروز تصاویری از کاور ضربه گیر Galaxy Tab S2 منتشر شده است.

این تصاویر توسط یکی شرکت تولید کننده لوازم جانبی برای گجت های هوشمند منتشر شده و ابعاد این قاب های محافظ اندازه‌ی ۸ و ۹.۷ اینچی گلکسی تب اس های جدید را تایید می کند.

طبق مشخصاتی که پیش از این منتشر شده بود ، گلکسی‌تب S2 از نمایشگری با وضوح تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اگزینوس، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و نسخه‌ی پنجم از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ به‌عنوان پیش‌فرض بهره خواهد برد.همچنین گفته شده که این تبلت دارای نسبت تصویر ۴:۳ خواهد بود.

لازم است بدانید که ضخامت این تبلت ۵.۵ میلیمتر گزارش شده که اگر صحیح باشد باید منتظر رونمایی از باریک ترین تبلت جهان توسط سامسونگ باشیم.به نظر می رسد دیگر به زمان رونمایی از گلکسی تب اس ۲ نزدیک شده ایم و در روز های آیند می بایست منتظر اطلاعات بیشتری از آن باشیم.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*