تصاوير اسمارت فون هواوي Ascend P7 يک هفته قبل از معرفي لو رفت

huawei ascend p7

همانطور که اطلاع داريد ، هوآوی قصد دارد آخرین پرچم‌دار خود یعنی Ascend P7 را 17‌ام اردیبهشت ماه طی مراسم اختصاصی در پاریس معرفی کند.اما به لطف لودهندگان حرفه ي امروز يک هفته قبل از معرفي رسمي اين گوشي ، تصاوير واضحي از آن به بيرون درز کرده که در ادامه مشاهده خواهيد کرد.

از همین تصاویر مشخص است که P7 درست به مانند دیگر محصولات هواوی از طراحی زیبایی برخوردار است، با اینکه شاید زیاد هم تفاوتی با مدل پیشینش P6 نکرده باشد.

huawei ascend p7 huawei ascend p7

از نظر مشخصات، پی 7 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، یک پردازنده خانگی 4 هسته‌ای Kirin 910T و رم 2 گیگابایتی خواهد بود. دو دوربین یکی در پشت و 13 مگاپیکسلی و دیگری در جلو و 8 مگاپیکسلی برای این هوشمند در نظر گرفته شده‌اند. در نسخه LTE این هوشمند دو دریچه برای سیمکارت مشاهده می‌شود و یک دریچه دیگر هم برای کارت حافظه تعبیه شده است.

در آخر هم پی 7 قرار است با اندروید کیت‌کت و البته با رابط کاربری مختص این کمپانی یعنی EmotionUI بی‌آید.

huawei ascend p7 huawei ascend p7 huawei ascend p7 huawei ascend p7 huawei ascend p7

با تمام این ویژگی‌ها که گفته شد و خوب هم به نظر می‌آمد، شاید خیلی‌ها باور داشته باشند که پی 7 نتواند رقیب چندان قدرتمندی برای پرچمداران دیگر کمپانی باشد. مثلا همین پردازنده Kirin تعبیه شده، قدرتی برابر با اسنپدراگون 600 دارد که دیگر در پرچمداران استفاده نمی‌شود. باید منتظر بود و دید که قدرت این هوشمند هم مثل ظاهر زیبایش دل می‌برد یا نه؟

منبع : bgr

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*