کمپانی چینی اوپو اسپانسر جدید باشگاه فوتبال بارسلونا

کمپانی چینی اوپو در سال ۲۰۰۴ در شهر گوانگدونگ چین فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات الکترونیکی نظیر ام پی ۳ پلیر، مدیا پلیرهای قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی، پخش کننده دی‌وی‌دی و گوشی های هوشمند آغاز کرد که البته اسمارت فون های این شرکت طی سال های اخیر بیشتر از دیگر آن مورد توجه قرار گرفته است.از گوشی های موفق این کمپانی می توان به Oppo R5 و Oppo R7 Plus با طراحی منحصر به فرد اشاره کرد که نگاه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای اسمارت فون ها را به خود جلب کرده است.حالا این شرکت چینی به منظور توسعه فعالیت های تبلیغاتی و معرفی هرچه بیشتر تولیدات خود، در نظر دارد تا وارد جهان فوتبال شود تا بتواند از این دنیای پرطرفدار برای تبلیغ محصولات خود استفاده کند.از این رو، قراردادی را با باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا به امضا رسانده که بر اساس آن، از این پس نام این کمپانی در تبلیغات تلویزیونی و همچنین ورزشگاه بارسلونا (نیوکمپ) به نمایش درخواهد آمد.

تونی چن مدیرعامل اوپو در این خصوص عنوان می کند:

این قرارداد در راستای اهداف بازاریابی جهانی این شرکت منعقد شده است و به این دلیل بارسلونا را انتخاب کردیم که بازیکنان این تیم، هنر فوتبال را در مستطیل سبز به جهانیان نشان می دهند. این همکاری می تواند به عنوان یکی از مهمترین اقدامات این شرکت در زمینه تبلیغات و بازاریابی محسوب شود.

گفتنی است گوشی های Oppo R7 و R7 Plus در ماه گذشته رونمایی شدند و سایت JD.com نیز پیش‌فروش این دو محصول را آغاز کرده است. همچنین در خصوص ویژگی های این دو گوشی نیز می توان به اسکنر اثرانگشت و همچنین تکنولوژی شارژ VOOC اشاره کرد که می تواند ظرف ۳۰ دقیقه شارژ گوشی را از صفر به هفتاد درصد برساند.

طبق قرارداد کمپانی چینی اوپو با باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا ، این شرکت طی ۳ سال آینده اسپانسر رسمی این باشگاه خواهد بود.

منبع : fcbarcelona

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*