در ویندوز ۱۰ با سریال های قدیمی فعال سازی ویندوز خداحافظی کنید

درست یک سال پیش بود که اولین زمزمه ها از روش جدید مایکرسافت برای جلوگیری از کپی غیر قانونی نسخه جدید سیستم عامل ویندوز شنیده شد.اکنون در  آستانه عرضه نسخه نهایی سیستم عامل ویندوز ۱۰ اطلاعاتی از برنامه مایکروسافت برای از بین بردن سریال های معمول برای فعال سازی ویندوز منتشر شده است.

در فروشگاه آزمایشی اپلیکیشن ها در بیلد ۱۰۱۴۷ ویندوز ۱۰، دو اپلیکیشن جدید به نام های Windows 10 Core و Windows 10 Pro وجود دارد اما هیچ اطلاعاتی از این دو اپلیکیشن در دسترس نیست.به نظر می رسد که این دو اپلیکیشن اجازه می دهند که کاربرانی که از نسخه کپی استفاده  می کنند به راحتی ویندوز خود را فعال کنند.

Windows-10-1

این اپلیکیشن ها می توانند قسمتی از برنامه مایکروسافت برای از بین بردن سریال های معمول برای فعال سازی ویندوز ۱۰ باشد.کاربران با استفاده از این دو اپلیکیشن می توانند اعتبار ویندوز دستگاه خود را به راحتی تمدید و به روز نمایند.هم اکنون اپلیکیشن های  Windows 10 Core و Windows 10 Pro در فروشگاه  ویندوز ۱۰ بیلد ۱۰۱۴۷ در دسترس می باشند.

همانطور که می دانید مایکروسافت وعده داده ویندوز ۱۰ را به صوررت رایگان برای کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱ منتشر کند.همچنین این کمپانی اعلام کرد که این سیستم عامل برای کسانی که عضو اینسایدرها هستند و نسخه مخصوص توسعه دهندگان ویندوز ۱۰ را بر روی سیستم خود نصب کرده اند،رایگان می باشد.

به نظر می رسد که عمر سریال ها و روش های قدیمی فعال سازی به سر آمده است.نظر شما چیست؟ در این صورت ویوضعیت کاربران ویندوز در ایران چه خواهد شد ؟

منبع : microsoft-news

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. باو یه سریال معتبر بدید

  2. جناب عرفان عزیز خسته نباشید .
    بنده همین چند دقیق پیش ویندوز ۱۰ بیلد ۱۰۱۰۱۴۷ ۶۴ بیت را با این سریال اکتیو کردم
    KTNPV-KTRK4-3RRR8-39X6W-W44T3
    با تشکر از زحمات جنابعالی و همکاران محترم

  3. دوستمون راست میگه. اینجا ایرانه. فقط کافیه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ بیاد بیرون فرداش کپیش تو ایران هست بدون Life Time

  4. به فنا میریم!
    شوخی کردم باو اینکه پرسیدن نداره اینجا ایرانه
    حتما یه راهی پیدا میکنیم مگه اینکه تحریم هارو بردارن.