انتشار تصاویری جدید از گوشی Meizu MX5 ، در آستانه معرفی

مدت زیادی است که منتظر رونمایی از پرچم دار جدید کمپانی چینی میزو ( Meizu ) با نام Meizu MX5 هستیم.شایعات و اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر شده و با توجه به مشخصاتی که چند روز پیش از این گوشی فاش شد ، تقریبا می دانیم در تاریخ ۳۰ ژوئن ( ۹ تیر ) با چه محصولی روبرو خواهیم شد. حالا ۵ تصویر جدید از میزو MX5 منتشر شده که طراحی ظاهری این اسمارت فون را هم برای ما به خوبی آشکار کرده است.

پیش از این شنیده بودیم که تلفن Meizu MX5 با سنسور تشخیص اثر انگشت کاربر روانه بازار خواهد شد.حالا این تصاویر هم یک بار دیگر وجود یک اسکنر اثر انگشت درون دکمه زیرین نمایشگر را تایید می‌کند.همچنین گفته می شود که تکنولوژی mCharge این گوشی می‌تواند در کمتر از ۱۰ دقیقه تا ۲۵ درصد باتری را شارژ کند.

اما نکته ای که بیش از همه در این تصاویر نظر ما را به خود جلب کرد ، وجود حاشیه در لبه های نمایشگر این گوشی است.پیش از این در خبر های بسیاری از وجود نمایشگر بدون حاشیه در این گوشی صحبت شده بود.حتی چند تصویر منتسب به اسن گوشی که عدم وجود حاشیه در لبه صفحه نمایشگر آن را تایید می کرد هم منتشر شده بود.به هر حال در تصاویر جدید خبری از حذف حاشیه در نمایشگر گوشی Meizu MX5 نیست و برای اطمینان از موضوع می بایست چند روز دیگر صبر کنیم.

بر اساس اطلاعات فاش شده در بنچ مارک های GFXBench و Geekbench ، مشخصات گوشی میزو MX5 به شرح زیر می باشد :

– نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی
– پردازنده‌ هشت هسته‌ای MT6795T SoC مدیاتک با فرکانس کاری ۲.۱ گیگاهرتز
– پردازنده‌ گرافیکی PowerVR G6200
– ۳ گیگابایت حافظه‌ رم
– ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی
– دوربین اصلی ۲.۷ مگاپیکسل
– دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری ویدیوهای

طبق برنامه ریزی های انجام شده ، Meizu MX5 سه شنبه همین هفته ( نهم تیر ماه ) رسما رونمایی شده و قیمتی حدود ۲۹۰ دلار آمریکا برای آن در نظر گرفته شده است.در ادامه تصاویر لو رفته از این گوشی را مشاهده خواهید کرد :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه