کار ساخت فیلم وارکرفت تقریبا تمام شده است ، به همراه اولین پوسترهای تبلیغاتی

اواخر اردیبهشت ماه امسال بود که سرانجام پس از ۹ سال انتظار رسما مشخص گردید که روز جمعه، ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ ( ۲۱ خرداد ۹۵ ) تاریخی است که گیمرها می‌توانند در سینماها از دیدن فیلم وارکرفت  ( Warcraft ) لذت ببرند.حالا Duncan Jones ، کارگران این فیلم در مصاحبه ای اعلام کرده که کار ساخت فیلم وارکرفت بسیار به مرحله پایانی نزدیک شده و بیشتر کار باقی مانده مربوط به بخش جلوه های ویژه آن می باشد.همزمان با این خبر ، اولین پوستر های تبلیغاتی رسمی فیلم Warcraft هم منتشر شده که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

دانکن جونز ( Duncan Jones ) که ساخت فیلم هایی نظیر : Moon ( ماه ) و Source Code ( کد منبع ) را کارنامه خود دارد ، عقیده دارد کار ساخت فیلم به خوبی پیش رفته و وارکرفت فیلم موفقی خواهد بود.کارگردان فیلم واکرفت بازخورد نزدیکانش پس از دیدن این فیلم را مثبت خوانده و می گوید بی صبرانه منتظر اکران عمومی آن در ژوئن ۲۰۱۶ است.

جونز همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود خبر از احتمال ساخت دو قسمت دیگر از این فیلم داده تا یک سه گانه از Warcraft را به علاقمندان به آن عرضه نماید.این در حالی است که در طول سالها که Jones مشغول ساخت وارکرفت بود همیشه از ساخت یک سه گانه سرباز می‌زد و آن را منتفی اعلام می‌کرد.اما اکنون که فیلم به مراحل پایانی ساخت خود نزدیک شده است به نظر می رسد نتیجه کار تا حدی خوب بوده که نظر Jones را تغییر داده و او را به ساخت قسمت های بعدی این فیلم علاقمند کرده است.

بازی World of Warcraft پرطرف‌دارترین و عظیم‌ترین بازی نقش‌آفرینی آن‌لاین کلان (MMORPG) است که توسط شرکت Blizzard طراحی و توسعه داده شده است. دنیایی که در این بازی خلق شده است، به طرز وصف‌ناپذیری وسیع و بزرگ بوده و در آن بازی‌کننده می‌تواند به واسطه ی شخصیت‌هایی که به سلیقه‌ی خودشان طراحی و ساخته‌اند، درون بازی با دیگر کاربران ارتباط برقرار کند. تعداد کاربران این بازی در زمان اوج خود به ۱۲.۵ میلیون نفر رسیده بود که این میزان در مقایسه با دیگر بازی‌های آن‌لاین، رقم بسیاری بالایی به حساب می‌آید. در حال حاضر World of Warcraft در حدود ۷ میلیون کاربر آنلاین دارد.

از سال ۲۰۰۶ میلادی شرکت‌های Legendary Pictures و Blizzard اعلام کردند که با هم در ساخت فیلمی سینمایی Warcraft همکاری خواهند کرد. حدود نه سال است که این فیلم در مرحله‌ی تولید قرار دارد و طی این سال‌ها با مشکلات و فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه شده.

از جمله بازیگران این فیلم می توان به : بن فاستر ، تراویس فیمل ، پائولا پاتون ، دومینیک کوپر ، توبی کبل ، رابرت کازینسکی ، دانیل وو ، کلنسی براون ، دنیل کادمور و کلوم کیت رنی اشاره کرد.

باعث افتخار است که اعلام کنیم موسیقی متن این فیلم را آهنگساز صاحب نام و پرافتخار ایرانی ، رامین جوادی به عهده گرفته است.( اطلاعات بیشتر در مورد رامین جوادی )

اما همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم ، همزمان با اعلام خبر اتمام مراحل اصلی ساخت فیلم وارکرفت ، اولین پوستر های تبلیغاتی رسمی این فیلم هم منتشر شده که در ادامه شما را به دیدن آن دعوت می کنیم :

منابع : wikipedia & gameinformer

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*