کانسبتی جذاب از قهرمان جدید اچ تی سی ، گوشی HTC Aero

در پی شکست تلخ پرچم دار امسال اچ تی سی ، مسئولین این شرکت خبر از عرضه محصولی قدرتمند تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ دادند.این گوشی که مدیران اچ تی سی از آن به عنوان قهرمان جدید این شرکت یاد می کنند ، به گفته Evleaks با نام HTC Aero و در در سه‌ماهه چهارم امسال رونمایی خواهد شد.امروز کانسبت یا طرح مفهومی جذابی از این گوشی منتشر شده که در ادامه شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

بر اساس شایعات صفحه نمایش تلفن Aero رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی خواهد داشت و به دوربین قدرتمندی مجهز خواهد شد.اطلاعات زیادی از این تلفن در دسترس نیست اما طراحی به نام Hasan Kaymak یک طرح مفهومی از این تلفن آماده کرده است که نشان دهد این تلفن چگونه می تواند باشد.Aero ممکن است نام اصلی این تلفن نباشد و در آخر با نام دیگر روانه بازار شود اما تا آن زمان دعوت می کنیم از تصاویر مفهومی این تلفن لذت ببرید:

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اگر این شکلی باشه ۱۰۰در۱۰۰میخرم حتی ازگوشی آلفون که میخواد بیاد قشنگ تره واقعا میخوامش htc سالاره

  2. من الان ۸۱۶دارم اما خیلی این مدل چشممو گرفته حتما میخرمش کاش چند مدل از این مدل های قوی اچ تی سی هم دو سیم بودن مثل one 9 plus

  3. اگه اچ تی سی areo واقعا این شکلی بزنه اگه بیاد اگه پول نداشته باشم واسه ش گدایی میکنم وااااااااااااااااااااقعا طرحی فوق قشنگیه :In-Love:

  4. باحال شده کانسپتش