نخستين نماينده رسمي اپل در ايران شروع به کار کرد – پیگیری صحت خبر توسط گجت نیوز

در پی لغو تحریم های ایران در خصوص تلفن همراه و دستگاه‌های مخابراتی اولین واردکننده رسمی اپل در ایران با مجوز وزارت صنعت، فعالیت خود را در بازار دیجیتال ایران آغاز کرد.

شرکت وقایع گستر فارس به عنوان اولین وارد کننده رسمی محصولات آمریکایی اپل، با ثبت و تائید فعالیت در سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت از مصرف کننده با حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور مجوز رسمی در جهت واردات محصولات اپل کرده است.

آغاز به کار این شرکت در حالی است  که عرضه تمامی محصولات این شرکت با گارانتی و هولوگرام خود اپل صورت می‌گیرد.تمامی محصولات عرضه شده توسط شرکت واردکننده با گارانتی 12 ماهه در اختیار کاربران این کالا قرار می‌گیرد .از این پس محصولات اپلی فاقد هولوگرام شرکت واردکننده به عنوان محصولات قاچاق این برند به شمار می آید و فاقد خدمات پس از فروش هستند .

منبع : farsnews

به روز رسانی :

پیگیری صحت خبر توسط گجت نیوز :

پس از انتشار خبر توسط خبر گذاری فارس بر آن شدیم تا خودمان صحت و سقم ماجرا را پیگیری کرده و ببینیم آیا این شرکت واقعا نماینده رسمی کمپانی آمریکایی اپل در ایران است یا خیر.

خب قائدتا اولین اقدام تماس با شرکت وقایع گستر فارس بود تا ماجرا را از آنجا پیگیری کنیم.پس از چندین بار تماس ناموفق با این شرکت سرانجام موفق به صحبت با خانوم …. ( متاسفانه نام ایشان را نمی توانم فاش کنم ) شدم و از ایشان سوالاتی پرسیدم که ایشان در پاسخ جواب دادند :

وقایع گستر فارس با واسطه شرکتی هنگ کنگی به نام مسترفون اینترنشنال کمپانی لیمیتد  اقدام به دایر کردن نمایندگی اپل در ایران کرده و تفویض نامه این شرکت (وقایع گستر فارس) به تایید ایالات متحده امریکا رسیده.

خبر مرتبط : تفویض‌نامه شرکت وقایع گستر فارس به تایید ایالت متحده آمریکا رسید

شرکت وقایع گستر فارس

ورود به  وب سایت شرکت وقایع گستر فارس

پس از آن با پیگری نام شرکت مسترفون در اینترنت به وبسایت رسمی این شرکت رفتم و متوجه شدم که شرکت مسترفون یک کمپانی واردات و صادرات تلفن همراه در هنگ کنگ است ولی همچنان ارتباط رسمی شرکت مسترفون با اپل ( به صورت نمایندی رسمی ) در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تنها اطلاعاتی که امروز توانستیم از این ماجرا کسب کنیم همین بود.ما پیگیر اخبار مرتبط با این موضوع خواهیم بود تا مشخص شود که آیا این صرفا با یک موج خبری در شروع به کار وارد کننده ای جدید روبرو هستیم یا گشایشی جدی به نفع مصرف کننده صورت گرفته؟ شفاف سازی بیشتر از جانب وقایع گستر فارس گره گشا خواهد بود، و اگر اسنادی وجود دارد چه بهتر که برای رسانه ها شفاف سازی شود. ما هم به پیگیری خودمان از اپل ادامه می دهیم تا مشخص شود آیا نماینده رسمی در ایران دارد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. من ساکن امارات هستم یکی از دوستان در مشهد گفت واسم پرس و جو کن که شرایط نمایندگی اپل گرفتن چیه ؟
    به نمایندگی رسمی اپل واقع در امارات مال رفتم و پرس و جو کردم گفتن اپل به هیچکس در هیچ جای دنیا نمایندگی نمیده و هر جا بخواد خودش نمایندگی میزنه همانطوریکه در امارات زده اما reseller میشه ازشون گرفت مانند فروشکاه های istyle که در خاورمیانه معروفن . Reseller در واقع شما فقط ازشون کالا میخری که تخفیف بهت میدن و میفروشی دیگه خدمات پس از فروش مثل تعمیر و گارانتی و تعویض گوشی نمی تونی ارائه بدی و در وافع خورده فروشیه و نمایندگی نیست !!! نمایندگی فقط مخصوص خود اپل ! وقتی وارد اپل شدم همه کارکنان مانند گوشی های بادیگاردا تو گوششون بود و بی سیم به کمرشون وصل بود و همه دوره دیده بودن واسه همینه اپل نمایندگی نمیده

  2. تا زمانى که دولت ما این قدر با فکر با شد ما کارى نمیتوانیم به کنم واز این خسارتها وکلاه بر دارا ها حتمن هست

  3. سلام.
    ایادرشیرازهم نمایندگى رسمى اپل هست؟
    مایل به راه اندازى هستید؟
    بااین شماره تماس بگیرید٩٣٠۵٠٢٣۶٣۵فتحى پور

  4. باسلام وخسته نباشید خدمت شما عزیزان من باشرکت اپل تماس گرفتم میخواستم اختراع خودمو به شما دوستان عزیز معرفی کنم که باطری برای گوشه های موبایل،تبلت،ویا لب تاپ ابداع کردم که به هیچ عنوان نیاز به شارژ نداره و خودش خودشو شارژ میکنه و چند شرکت معتبر دنیا فرستادم وپیشنهاد های به من داده اند که ایا شما نیز به این باطری نیاز دارید واگر نیاز دارید پیشنهاد خودتونو به این شماره تماس بگیرید ۰۹۱۲۸۸۶۰۲۷۹و اعلام کنید باتشکر ناصر

  5. وقایع گستر فارس رسمن کلاهبردارن و من به شما اطمینان میدم که هیچ خدماتی ارایه نمیدن. من به خاطر مشکلی که واسه حسگر اثر انگشت گوشیم پیش اومده بود به دفترشون مراجعه کردم شاید باورتون نشه که در اولین برخورد گارانتی گوشیم رو به دلیل اینکه گوشیم ریستور کرده بودم باطل کردن!!!!!!! در توجیه کارشون گفتند شما برای اینکه گوشیتون از گارانتی خارج نشه باید حتی برای آپدیت آی او اس هم بیارید اینجا ما براتون آپدیت کنیم وگرنه گارانتی باطله. و در نهایت قرار شد گوشی رو با هزینه خودم درست کنن. بارها مجبور شدم برم دفترشون و در مراجعات مکرر و مشاهده نحوه برخورد کارشناسها با مشتریها متوجه شدم که سیاست کلی شرکت اینه کلن در اولین مراجعه هر مشتری گارانتی رو به دلایل من در آوردی باطل میکنن و ارایه هر خدماتی منوط به صرف هزینه و زمان زیادی خواهد شد و من حتی برای نمونه یکی از مشتریها رو ندیدم که بتونه از خدمات گارانتی استفاده کنه.

  6. برید از کسایی که از این شرکت کلاهبردار دولتی جنس خریدن بپرسید چه مشکلایی برای گوشیشون اتفاق افتاد.من با گارانتی دروغین این شرکت تو ماه رمضون یه فایو اس خریدم بگذریم که دکمه هومش ترک داش که زیر بار نرفتنبا !!!(با توجه به ادعاشون برای تعویض)با هزار جسارت گفتن برو شکایت کن اینم کد پیگیری مراجعتون راستی زمانی که من اونجا بودن منیجرشون که یه لات بیسروپا بود یه خانمی رو شست گذاشت زمین که با اعتراض ارباب رجوهاشون مواجه شد پیگیری من که بی نتیجه بود و برای یه فایو اس یک میلیون و هشتصدو نود فقط بخاطر اطمینان به گارانتیش دادم اگر اطلاعات بیشتر میخوایید برام ایمیل کنید

  7. با سلام
    امروز إز کشور أمریکا به کوشی من تماس کرفتن فی بعد نیم ساعت کوشی من بعطور خودکار همه چیش پاک شد همه چی حتی آیکود کوشیم هن غیر فعال شد من باید جیکار کنم آپل ایدیم هم فعال نمیشه کلی چیز داشتم داخلش