E1 ، دوربینی کوچک با قابلیت ضبط ویدیوی ۴K و تعویض لنز !

 Z Camera ، نام یک استارتاپ آمریکایی است که دوربین توانمندی را در قطعی بسیار کوچک ارایه کرده است. محصول این شرکت با نام E1 یک دوربین با کیفیت ۴K از نوع چهارسوم میکرو است که سایزی هم‌ اندازه با یک دوربین گوپرو دارد، اما از لنزهای قابل تعویض مخصوص دوربین‌های بدون آینه پشتیبانی می‌کند. این دوربین قادر است در ۲۴ فریم بر ثانیه ویدیوی با رزولوشن ۴۰۹۶x2160 پیکسل و در ۳۰ فریم بر ثانیه ویدیوی با رزولوشن ۳۸۴۰x2160 پیکسل ثبت کند.

e1-camera-1

همچنین فیلم های که بواسطه این دوربین ضبط می شوند از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند به طوری که ویدیوها با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می شوند.

Z Camera می‌گوید که سنسور چهارسوم میکروی ۱۶ مگاپیکسلی این دوربین ورزشی یا action camera عملکرد “حیرت‌انگیزی” در شرایط کم نوری دارد. در حالی که بیشتر دوربین‌ها در ایزوی بالا نمی‌توانند خروجی قابل‌قبولی ارایه کنند، Z ادعا می‌کند که دوربین این شرکت با وجود ثبت تصویر در ایزوی ۱۰۲,۴۰۰ به لطف تکنولوژی فیلترینگ نویز سه بعدی آن قادر است تصاویری با کیفیت بسیار خوب ثبت کند.

e1-ios-app

یک اپلیکیشن نیز به همراه این اکشن کم عرضه می شود که بر روی پلتفرم های اندروید و iOS قابل اجراست و به کاربر این اجازه را می دهد تا از طریق گوشی، کنترل دوربین را در دست گرفته و دستور ثبت تصاویر و ویدیوهایی دلخواه را از طریق این اپلیکیشن صادر کند.

e1

از دیگر امکانات کاربردی و مفید این دوربین دیجیتال می توان به پشتیبانی از wi-fi و بلوتوث، جنس بدنه منیزیمی، صفحه نمایش ۲.۵ اینچی و قابلیت ضبط فیلم با کیفیت ۴K تا ۴۵ دقیقه اشاره کرد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*