همه چيز درباره کاور هوشمند Quick Circle اسمارت فون LG G3 + عکس و ويديو

LG-G3-Quick Circle

همانطور که مي دانيد ال جي به همراه اسمارت فون G3 از چند لوازم جانبي براي اين گوشي نيز پرده برداشت.يکي از اين لوازم جانبي يک کاور هوشمند با صفحه اي دايره اي شکل به نام Quick Circle است که در اين مطلب با اين کاور و ويژگي هاي آن آشنا خواهيم شد.

{photo}93/03/07/LG-G3-QuickCircle-1{/photo}

علی‌رغم بهره‌گیری از یک نسبت خوب در مورد سایز صفحه‌ی نمایش به بدنه، بازهم جی ۳ به‌عنوان یک تلفن‌هوشمند بزرگ خودنمایی می‌کند، از این‌رو حفاظت از آن نیز دقت بیشتری را می‌طلبد. ال‌جی نیز با علم به این موضوع مجموعه‌ای از بهترین کاورهای ممکن را با نسل جدید پرچمدار خود همراه ساخته است.

ویدیوی معرفی کاور Quick Circle :

شناخته‌شده‌ترین و پرحرفو حدیث‌ترین کاور برای جی۳، Quick Circle‌ است که با بهره‌گیری از پنجره‌ی دایره‌ای شکل، بسیاری را مشتاق دیدار خود کرده است. ال‌جی با بهبود رابط‌کاربری خود، امکان دسترسی به قابلیت‌های مختلف جی‌۳ را از طریق روزنه‌ی دایره شکل Quick Circle برای کاربران مهیا کرده است.  با استفاده از این کاور می‌توان بدون نیاز به باز کردن کاور به امکانات نرم‌افزاری مختلف این تلفن‌هوشمند دسترسی یافت. ضمناً اصلی‌ترین ویژگی این کاور قابلیت شارژ بی‌سیم جی۳ است.

{photo}93/03/07/LG-G3-QuickCircle-2{/photo}

در کنار ال‌جی شمار دیگری از تولیدکنندگان نیز به ساخت قاب‌های مختلفی برای ال‌جی پرداخته‌اند که طریف‌تر و ارزان‌تر از کاور‌های رسمی تولید شده توسط ال‌جی برای این تلفن‌هوشمند است. در میان کاورهای موجود سلایق مختلف در نظر گرفته شده و انواع کاورهای فلزی، پلاستیکی با ساختار نرم و سخت و همچنین یک کاور چرمی در نظر گرفته شده است. دامنه‌ی قیمتی این قاب‌ها نیز بسیار متنوع است.

ال‌جی هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت Quick Circle ارائه نکرده است.

در ادامه تصاویری از چند مدل کاور دیگر برای ال جی جی 3 را مشاهده می کنید :

{photo}93/03/07/LG-G3-QuickCircle-3{/photo}

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*