ایکس باکس وان بزودی از موس و کیبورد پشتیبانی خواهد کرد

کنسول های بازی امروزی در واقع کامپیوترهای گیمینگ ( مخصوص بازی ) قدرتمند و تمام عیاری هستند که بهترین تجربه بازی های ویدیویی را به کاربر خود هدیه می کنند.این کامپیوتر های قدرتمند در کنار اجرای بازی نقش یک دستگاه دیجیتال چندرسانه‌ی را هم در خانه های مردم بازی می کنند.با این تفاسیر به نظر می رسد که وجود موس و کیبورد برای چنین گجتی بسیار کاربردی است.

به همین خاطر است که اکنون مدیر بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت فیل اسپنسر ، اعلام کرده که کنسول بازی ایکس باکس وان در آینده ای نزدیک از موس و کیبورد پشتیبانی خواهد کرد.

به عبارت دیگر، ایکس باکس وان بالاخره از موس‌های USB هم استقبال می‌کند، زیرا در حال حاضر این دستگاه از صفحه کلید پشتیبانی می‌کند. تا جایی که به پلی استیشن ۴ مربوط می‌شود، شرکت‌های مستقل برای این دستگاه صفحه کلید و موس ساخته‌اند، اما مایکروسافت می‌خواهد متفاوت عمل کند و از این رو خودش رسما پشتیبانی از موس را برای ایکس باکس وان فراهم خواهد کرد.

زمان عرضه‌ی موس رسمی مایکروسافت برای ایکس باکس اعلام نشده و معلوم نیست که مشتاقان این ابزار جانبی تا کی باید منتظر آن باشند. اما اگر روال همیشگی مایکروسافت برای عرضه‌ی به‌روزرسانی ها را در نظر بگیریم، به احتمال زیاد تا قبل از پایان سال میلادی شاهد انتشار این ویژگی برای ایکس باکس وان خواهیم بود.

منبع : ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*