کمپاني Corsair از حافظه رم DDR4 خود پرده برداشت

corsair ddr4 memory

کمپانی مطرح Corsair دیشب در نمایشگاه computex 2014 در شهر تایپه به معرفی محصولات جدید خود پرداخت. اولین محصولی که این کمپانی آن را در معرض دید عموم قرارداد رم های DDR4 بودند.

به زودی شاهد عرضه ی پردازنده های Haswell-E و Haswell-EP و همچنین مادربوردهای مجهز به چیپست X99 اینتل خواهیم بود که امکان پشتیبانی از رم های DDR4 را دارا می باشند. در این میان شرکت های مطرحی همچون corsair به معرفی رم های DDR4 خود برای استفاده در سرورهای قدرتمند می پردازند. در مراسم معرفی رم های DDR4 شرکت corsair دو مدل Dominator Platinum و Value Select معرفی شدند و در معرض دید عموم قرار گرفتند.

{photo}93/03/13/corsair{/photo}

اطلاعات چندانی از Value Select در دسترس نیست اما Dominator Platinum قدرتمند به نظر می رسد. این حافظه در فرکانس 2400MHz فعالیت می کند. مدلی که در نمایشگاه نشان داده شده است یک بسته ی 16 گیگابایتی شامل 4 رم 4 گیگابایتی با چینش چهار کاناله و ولتاژ 1.2 ولت است.قیمت نهایی این محصول هنوز مشخص نیست.

رم های Dominator Platinum مجهز به یک سینک آلومینیومی برای دفع هرچه بهتر حرارت هستند در حالی که Value Select فاقد چنین سینکی است. در واقع این طور که پیداست رم های Value Select ارزان قیمت هستند و برای کاربران با بودجه ی محدود در نظر گرفته شده اند.

منبع : tweaktown

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*