تماشا کنید:مقایسه صفحه‌نمایش آیفون ۶ و آیفون ۶ اس !

کمتر از یک ماه تا تاریخ رونمایی از آیفون های جدید اپل در ۹ سپتامبر ( ۱۸ شهریور ) زمان باقی است.از این رو طبیعی است که طی روزهای آتی شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری از این گوشی ها باشیم.امروز ویدیویی منتشر شده که صفحه نمایش پرچم دار معرفی نشده اپل یعنی آیفون ۶ اس را از زوایای مختلف به نمایش گذاشته و آن را با نمایشگر آیفون ۶ مقایسه می‌کند.

با توجه به این ویدیو، سایز آیفون ۶s مشابه با نسل کنونی آن خواهد بود، با این حال تفاوت‌هایی نیز میان دو نمایشگر وجود خواهد داشت. به عنوان مثال، دو کانکتور آیفون ۶s به حالت افقی و عمودی هستند، در حالی که این کانکتورها در آیفون ۶ به صورت افقی طراحی شده‌اند. همچنین کابل سنسور Touch ID در آیفون ۶s به صورت مستقیم است، اما در آیفون ۶ خم شده است.

در ویدیو مشخص نمی‌شود که دلیل این تفاوت‌ها چیست، اما ممکن است نشان از تکنولوژی‌های جدیدی مانند فورس تاچ شایعه‌شده برای آیفون‌های جدید باشد. انتظار می‌رود که آیفون ۶s با نمایشگری ۴.۷ اینچی، پردازنده سریع تر A9، دو گیگابایت رم و دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسل به بازار معرفی شود.ویدیوی مقایسه نمایشگرهای آیفون ۶ و ۶s را در ادامه مشاهده خواهید کرد :

منبع : macrumors

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. شرط میبندم هنوز برند اپل رو از نزدیک ندیدی

  2. مطمئن باشید همچین تکنولوژی ناکار امدی نمیاد تو اپل همون فورس تاچ رو میگم
    بعدشم یه کم منتظر بمونید ۱۷ شهریور نزدیکه

  3. آیفون فقط ۶ اس پلاس

    بهترین موبایل دنیاست اگه قیمتش ده ها میلیون تومن هم باشه باز می ارزه و هرساله نسخه جدید اش رو میخرم

    همه محصولات اپل رو دارم از آی مک بگیر تا مک بوک ۲۰۱۵ تا آیپد ایر ۲ و اپل واچ فقط آی مکش رو ۱۳ میلیون گرفتم وسه همه این محصولات قریب به ۲۵ میلیون خرجیدم :Happy-Grin: