جعبه گشایی و نگاهی نزدیک به صفحه کلید تاشو مایکروسافت

اواخر سال گذشته بود که مایکروسافت در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون یا MWC 2015 کیبورد بلوتوثی تاشو خود را معرفی نمود.این صفحه کیلد محصولی نوآورانه است که برای استفاده به همراه گوشی هوشمند یا تبلت طراحی شده است، و به شما اجازه می دهد که بهره وری بیشتری از گوشی یا تبلت ویندوز فونی، اندرویدی یا آی او اس خود داشته باشید.

در این مطلب نگاهی داریم به این صفحه کلید جالب و تصاویر نگاه نزدیک ( Hands On ) و جعبه گشایی یا آنباکسینگ ( Unboxing ) آن را با هم تماشا خواهیم کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

صفحه کلید تاشو مایکروسافت در نگاه اول، محصولی زیبا، نازک و سبک به نظر می رسد. این صفحه کلید از طریق بلوتوث با گوشی یا تبلت شما ارتباط برقرار می کند.جنس این صفحه کلید به صورتی است که کلید های ضد آب و مقاوم این صفحه کلید، آن را در برابر آب و خاک مقاوم می کند.جعبه ی این صفحه کلید اشاره ای به اندازه ی واقعی آن می کند، در کناره ی جعبه ی این صفحه کلید اشاره ای به اندازه ی واقعی آن شده است. ضخامت این صفحه کلید که تنها ۵ میلی متر است به شما اجازه می دهد که به راحتی آن را در داخل جیب کت یا کیف خود قرار دهید.

این صفحه کلید تاشو به خوبی با آیفون، آیپد، دستگاه های اندرویدی، تبلت های ویندوزی و گوشی های هوشمند ویندوز فونی که از سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ با آپدیت دوم استفاده می کنند، سازگاری دارد و به راحتی می توانید از آن در کنار گوشی های هوشمند و تبلت های خود استفاده کنید.این صفحه کلید به راحتی و از طریق بلوتوث با دستگاه شما اتصال برقرار می کند. در دستگاه خود بر روی گزینه ی جفت شدن (pairing) ضربه بزنید و سپس شماره ای را که در صفحه نمایش ظاهر می شود را از طریق صفحه کلید وارد کنید تا با دستگاه شما ارتباط برقرار کند.

Microsoft-Keyboard-1

شما می توانید این صفحه کلید را به دو دستگاه به صورت همزمان متصل کنید و تنها با یک لمس بین دستگاه های متصل جا به جا شوید. اگر می خواهید بین گوشی هوشمند و تبلت جابجا شوید، دو کلید عملکرد وجود دارد که می توانید از آن ها برای جابجایی استفاده کنید.هنگامی که اتصال برقرار شد، صفحه کلید آماده است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. صفحه کلید از طریق یک شکاف به دو قسمت تقسیم شده است، اما هنگامی که از آن استفاده می کنید، تایپ کردن با آن بسیار راحت است و صفحه کلید کاملاً صاف است.

با استفاده از باتری های قابل شارژ این صفحه کلید و تنها با یک بار شارژ آن، می توانید تا ۳ ماه از آن استفاده کنید. در جعبه ی این صفحه کلید یک کابل USB قرار دارد که به کمک آن می توانید صفحه کلید را به کامپیوتر یا تبلت خود متصل کنید و آن را شارژ کنید.این صفحه کلید تاشو و کاربردی در وب سایت فروشگاه مایکروسافت با قیمت ۹۹.۹۵ دلار به فروش می رسد.

در ادامه تصاویر نگاه نزدیک و آنباکسینگ کیبورد تاشو مایکروسافت را مشاهده خواهید کرد :

منبع: microsoft

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه