کیبورد فیزیکی عجیب سامسونگ برای گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس

کمپانی سامسونگ دیشب پس از رونمایی از دو فبلت جدید گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس ، از یک کیبورد ( صفحه کلید QWERTY ) فیزیکی عجیب برای این گوشی ها نیز رونمایی به عمل آورد.این صفحه‌کلید QWERTY در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی تولید می‌شود و کاربران می‌توانند با پرداخت ۸۰ دلار از آن استفاده کنند.

کاربران بلک‌بری به استفاده از صفحه‌کلید‌های فیزیکی عادت دارند و برای بسیاری از آنان استفاده از صفحه‌کلید مجازی سخت است. سامسونگ با درک این موضوع صفحه‌کلیدی طراحی کرده است که به‌صورت کاور روی گوشی قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند به‌جای استفاده از صفحه‌کلید مجازی از این صفحه‌کلید استفاده کند.

galaxy-note-5-keyboard-2

این کیبورد بر روی فبلت ۵.۷ اینچی جدید سامسونگ ، از طریق بلوتوث کار می کند و جانشین کیبورد مجازی آن می شود. کیبورد فیزیکی جدید سامسونگ در آزمایشی که توسط کارشناسان CNET انجام شده؛ از سرعت تایپ بسیار بالا و بدون وقفه ای برخوردار است و همچنین دکمه های هوم و برگشت به قسمت قبل و برنامه های باز، مشابه دکمه های اصلی خود گوشی طراحی شده اند.

این شرکت اعلام کرده برای دو گوشی جدید خود یعنی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس لوازم جانبی بیشتری را از جمله شارژ وایرلس و… را عرضه خواهد کرد.

در آخر ضمن مشاهده تصاویری از این صفحه کلید عجیب ، نظر خود را هم در مورد آن بیان کنید.

منبع : Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*