انگری بردز ۲ تنها پس از ۲ هفته ۳۰ میلیون بار دانلود شد !

بازی پرندگان خشمگین یا انگری بردز ( Angry Birds ) یکی از اولین بازی‌های مطرحی بود که برای گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه نمایش لمسی طراحی شد. محبوبیت این بازی قدیمی میان کاربرن آن چنان زیاد بود که شرکت را Rovio ترغیب کرد از تاریخ ۳۰ جولای سال جاری دومین نسخه رسمی Angry Birds را برای گوشی هایی با پلتفرم iOS و اندروید عرضه کند. نسخه دوم این بازی اکنون پس از گذشت تنها دو هفته، ۳۰ میلیون بار دانلود شده و به یکی از پرفروش‌ترین عنوان های بازی تبدیل شده است.

علاوه بر این، به گفته Rovio بیش از یک سوم این دانلودها، یعنی ۱۰ میلیون دانلود، توسط کاربران چینی انجام شده است. مطابق با آخرین آمار، کشور چین در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر گوشی هوشمند دارد.انگری بردز ۲ دارای ۲۰۰ سطح بوده که در ۹ اپیزود تقسیم و در سه موقعیت مختلف (جنگل بامبو، شهر خوک‌ها و زمین های کبالتی) طراحی شده‌اند.

characters-chuck

نسخه دوم پرندگان خشمگین به صورت رایگان از اپل استور و گوگل پلی یا گیم قابل دانلود است و شما می توانید این بازی را از طریق لینک های زیر دریافت کنید :

در صورتی که دانلود از گوگل پلی برای شما مقدور نیست می توانید از وب سایت های زیر برای تبدیل لینک گوگل پلی به فایل دانلودی مستقیم ، کمک بگیرید :

apk-dl | evozi | Apkleecher | downloader-apk

در ادامه می توانید تریلر های رسمی و چند اسکرین شات از محیط بازی را تماشا خواهید کرد.

لانچ تریلررسمی بازی انگری بردز ۲ ( Angry Birds 2 ) :

تریلر گیم پلی بازی انگری بردز ۲ ( Angry Birds 2 ) :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*