مقایسه گلکسی نوت ۵ با گلکسی نوت ۴ به روایت تصویر

چند روز پیش سامسونگ در یک رویداد رسمی از فبلت های جدید خود یعنی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس رونمایی کرد.گلکسی نوت ۵ سامسونگ با همان زبان طراحی جدید سامسونگ که در گلکسی اس ۶ شاهد آن بودیم معرفی شده و از نظر مشخصات فنی نیز تا حدود زیادی شبیه به اس ۶ می باشد.

اما نوت ۵ با نسل قبلی فبلت های سری نوت سامسونگ چه تفاوتی دارد  ؟ آیا این تفاوت ها آنقدر مهم هستند که طرفداران اقدام به تعویض گوشی خود کنند ؟

پیش از این در مطلبی گلکسی نوت ۵ را با نسل قبلی خود یعنی گلکسی نوت ۴ مقایسه کرده ایم اما در پست امروز این تصاویر هستند که تفاوت نوت ۴ و نوت ۵ را برای ما روایت می کنند.در ادامه مقایسه تصویری Galaxy Note 5 با Galaxy Note 4 را مشاهده خواهید کرد.

منبع : gizmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام. از بدنه بسیار با کیفیت و اج پشت گوشی جلو و پشت از جنس گلس ۴ که برای راحتی حمل آن و انتقال اسپیکر با پایین و اندازه جمع و جور و قلم و حسگر اثر انگشت بهینه سازی عمرا نمیشه ساده گذشت . من نوت اج دارم و نامید شدم از معرفی نشدن اج جدید و هم اینکه دوربین میتونست بهتر باشه با f1.8 میشد .چون جی ۴ ال جی واقعا دوربینش خارقالعاده ست. تنها ایرادش همین بودن.در مورد باطری مطمئن هستم بهتر از نوت ۴ خواهد بود چون پردازنده کوالکام نیست . مصرف باطری کوالکام خیلی بالاس .سری نوت واقعا امپراطور بین گوشی هاست . لذت ببرین از تکنولوژی ای که حتی تصورش رو نمیکنی چه برسه دستتون بگیرین

  2. به نظرم نوت ۴ بهتره من بخرم نوت ۴ می خرم .تنها خوبی نوت ۵ بدنه شیشه ای اش که اونم یه قاب باید بندازی که انوقت مثل نوت ۴ میشه پلاستیکی . وقتی قاب می ندازی چه فرقی می کنه بدنه گوشی طلا باشه یا پلاستیک