اچ تی سی یکی از کارخانه‌های خود در شانگهای را می فروشد

به نظر می رسد که اچ تی سی زیر بار مشکلات مالی در حال خم شدن باشد.چند روز پیش شنیدیم که این شرکت تا ۱۵ درصد از نیروی کار خود را در راستای کاهش هزینه‌های جاری تعدیل می کند و اکنون خبر رسیده که این شرکت در حال برنامه ریزی برای فروش یکی از کارخانه‌ های خود در شانگهای می باشد.اچ‌تی‌سی چندین کارخانه در چین و تایوان داشته که در آن‌ها محصولات خود را تولید می‌نماید. 

کارخانه‌ای که اچ تی سی قصد فروش آن را دارددر سال ۲۰۰۹ با هزینه‌ای بالغ بر ۳۲.۲ میلیون دلار و در ۱۴۷۰۰۰ مترمربع تأسیس گشته است. شایان ذکر است کارخانه‌ی مذبور اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۰ که این کمپانی فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کرد، با دو برابر توان خود به تولید محصولات مربوطه مبادرت می‌ورزید. این در حالی است که امروزه تقاضا برای محصولات اچ‌تی‌سی بسیار کمتر از میزان تولیدات این شرکت شده و چنانچه مدیران اچ‌تی‌سی هرچه سریع‌تر راهی را برای خروج از این بحران پیدا نکنند، اچ‌تی‌سی دیگر توان بازگشت به روزهای اوج خود را نخواهد داشت. جهت اطلاع شما عزیزان، اچ‌تی‌سی زمانی رویای رقابت با سامسونگ و اپل را در سر می‌پروراند، اما با عدم استقبال توزیع‌کننده‌های چینی از تولیدات میان رده‌اش روبه‌رو گشت و تلفن‌های کوچکش نیز نتوانستند محبوبیت لازم را در بین کاربران به دست آورند.

البته نباید فراموش کنیم فروش این کارخانه منبع مالی عظیمی را به رگ‌های این شرکت تزریق خواهد کرد. ناگفته نماند که شایعاتی مبنی بر تولید HTC O2 (به همراه چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۲۰) منتشر شده که نشان دهنده‌ی عدم دلسردی و امید بازگشت به جایگاه قبلی را در این کمپانی تقویت می‌کند.

منبع:phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*