لنوو و عرضه یک گوشی هوشمند ۷۶ دلاری برای فروش در بازار هندوستان

کمپانی های بزرگ چینی با اینکه بازار جمعیت میلیاردی چین را به تصرف خود درآورده اند اما از هیچ تلاشی برای ورود و تسلط به بازار دومین کشور پرجمعیت جهان یعنی هندوستان مضایقه نمی کنند.در همین راستا امروز شرکت لنوو از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با نام A2010 رونمایی کرد که قرار است با قیمت ۷۶ دلار روانه بازار هند شود.در ادامه با گجت نیوز همره باشید.

امروز، شرکت لنوو از گوشی هوشمند جدیدش با نام A2010 که قرار است در بازار هندوستان عرضه شود، رسما رونمایی کرد. تراشه‌ی قرار گرفته درون این محصول از شبکه‌ی ۴G پشتیبانی می‌کند. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، لنوو A2010 از یک صفحه‌ی نمایش ۴.۵ اینچی با وضوح تصویر ۴۸۰ در ۸۵۴، دوربین اصلی ۵ و سلفی ۲ مگاپیکسلی به همراه فلش LED بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به پردازند‌ه‌ی ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای مدیا‌تک MT6735M با سرعت ۱ گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه‌ی رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باطری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

لنوو A2010 در ابعاد ۹.۹ در ۶۵.۵ در ۱۳۱.۵ میلی‌متر و وزن تنها ۱۳۷ گرم به همراه نسخه‌ی ۵.۱ از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ عرضه می‌شود. این محصول که در دو رنگ مشکی و سفید ساخته‌ شده است، با قیمتی حدود ۷۶ دلار در بازار کشور هند عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش فروشگاه Flipkart، تا به امروز سه مدل از گوشی‌های ۴G فروخته‌شده در کشور هند، متعلق به شرکت لنوو بوده است. در نتیجه A2010 هم می‌تواند بسیار قدرتمند ظاهر شود.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. درود بر قهرمان بی ادعای جهان lenovo که بهترین محصولات رو با کمترین قیمت روانه بازار میکنه اما مردم مخصوصا مردم کشور ما گیر دادن به مارکهایی مثل سامسونگ که میتونن مارک موبایلشون رو روی ماشین لباسشویی تلویزیون و یخچال و کولر هم پیدا کنن برید مشخصات وقیمت دلاری گوشی lenovo a916 رو بررسی کنید وباگوشیهای دیگه مقایسه کنید