نوآوری استثنایی در یخچال های ال جی:آب هست و تصفیه هم هست !

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) یخچال چهار-در  جدیدش را که مجهز به تصفیه‌کننده آب با سیستم فیلتراسیون سه‌لایه است، رونمایی می‌کند. با جای دادن سیستم تصفیه آب کیفیت بالا در یخچال‌های چهار-در Door-in-Door، دسته جدیدی از یخچال‌ها متولد شدند. خانواده‌ها نه تنها بیشترین راحتی را در آشپزخانه هاشان تجربه خواهند کرد بلکه به آب آشامیدنی پاک، زلال و گوارای تصفیه شده در یخچال نیز دسترسی خواهند داشت.

سیستم تصفیه آب

در بطن هر سیستم تصفیه آبی فرآیند فیلتراسیون آن وجود دارد. در حالی که سیستم‌های آبسردکن و یخساز معمولی یک مرحله فیلتراسیون دارند، سیستم تصفیه آب در یخچال‌های جدید ال‌جی سامانه فیلتراسیون سه مرحله ای پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند که باعث می‌شود تا ذرات به ریزی ۰.۱ میکرومتر نیز حذف شوند. این سیستم فیلتراسیون رسوب کلر، فلزات سنگین، ذرات و باکتری‌های آب را از بین می‌برد و آبی خالص و گوارا مهیا می‌کند. همچنین، به منظور از بین بردن بوهای نامطبوع، آب فیلترشده از یک سیستم فیلتراسیون   Post-Carbon نیز عبور داده می‌شود.

افزون بر این، مخزن آب استیل ضد زنگ وجود باکتری‌ها و جلبک‌ها را به صورت موثری کاهش می دهد که باعث افزایش سطح بهداشت نسبت به مخزن‌های پلاستیکی و همچنین جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های ثانویه می شود.یخچال های مجهز به سیستم تصفیه آب دارای ویژگی Measured Fill (آبدهی با حجم مشخص) هم هستند که میزان دقیق آب را که توسط مصرف کننده مشخص شده است، اندازه‌گیری می‌کند. بدین معنی که می تواند ظرف آب را به صورت خودکار به میزان دلخواه و انتخاب شده توسط کاربر، پر کند. این یخچال نه تنها مانند دیگر دستگاه های تصفیه آب، آب تصفیه شده با دمای اتاق را مهیا می‌کند بلکه قابلیت ارائه آب خنک، قطعات یخ و یخ خردشده را نیز دارد. با چندین و چند قابلیت نوآورانه نظیر میز کشویی و Continuous Fill  (آبدهی مستمر) که به صورت اتوماتیک ظرف های با حجم بالا را از آب پر می کند، دسترسی به آب تصفیه شده هیچگاه از این راحت تر و آسان تر نبوده است.

از همه اینها بهتر، ال‌جی با خدمات تعمیر و  نگهداری جامع بی‌نظیر خود، آسودگی خیال بی نظیری را فراهم می آورد. مشتریان به طور منظم شاهد بازدید پرسنل متخصص خدمات از یخچال خواهند بود که مخزن ضدزنگ را به صورت کاملا بهداشتی تمیز و فیلترهای آب را تعویض می‌نمایند. با خدمات نگهداری حرفه‌ای ال‌جی، دیگر نیازی نیست کاربران نگران تمیزی سیستم فیلتراسیون باشند.

LG-2

Door-in-Door™: راحتی بیشتر با دسترسی سریع و آسان

این یخچال جدید که با قابلیت انحصاری Door-in-Door™ ال‌جی نیز تجهیز شده است، راحتی استفاده را به بهترین وجه افزایش داده است. با فشار ساده یک دکمه‌، محفظه کوچکتر Door-in-Door™)) باز می‌شود و خوراکی‌های پرمصرف و آشامیدنی‌ها به راحتی در دسترس خواهند بود. Door-in-Door™ شما را از باز کردن بی‌مورد محفظه اصلی بی‌نیاز می‌کند که تلفات هوای سرد را تا ۴۷ درصد کاهش می‌دهد. این مسئله علاوه بر صرفه‌جویی در انرژی، غذاها را برای مدت بیشتری تازه نگه می‌دارد. به علاوه، کاربران می‌توانند طبقه قابل‌تنظیم را با توجه به آنچه که می‌خواهند درون یخچال جای دهند بالاتر یا پایین‌تر ببرند.

سیستم ذخیره سازی هوشمند: هوشمندانه‌ترین روش برای چیدن یخچالتان

سیستم ذخیره سازی هوشمند چیدن خوراکی‌ها را راحت تر می‌کند. یخساز باریک که درون در جایدهی شده است فضای بیشتری را برای چیدن غذاها در قفسه ها ایجاد می‌کند که منجر دسترسی و چیدمان بهتری می‌شود. با تغییر جای یخساز از محفظه بالایی یخچال به درون درب سمت چپ، یخچال ال‌جی فضای بیشتری را برای غذاها و نوشیدنی‌ها فراهم آورده است. در ضمن، فضاهای ویژه که به صورت محفظه های گودی در پایین فضای محفظه اصلی تعبیه شده اند، محلی ایده‌آل برای نگهداری تخم مرغ و خوراکی‌های کوچک نظیر پنیر یا  گوشت برش‌خورده هستند. به علاوه، با قفسه‌های تاشو و کشویی، نگهداری مواد غذایی با هر شکل یا اندازه‌ای هیچوقت به این سادگی نبوده است. در سیستم چیدمان هوشمند ال‌جی، برای فریزر نیز کشوهای آسان باز شو در نظر گرفته شده است که  ضمن راحتی در باز و بسته شدن، اقلام سنگین را نیز به طور ایمن نگه می دارد.

کمپرسور اینورتر خطی: صرفه‌جویی در انرژی

با به کارگیری محرکه پیستون خطی به جای محرکه متناوب معمولی، کمپرسور اینورتر خطی پیشرفته ال‌جی اصطکاک کمتری ایجاد می‌کند. بنابراین، انرژی کمتری مصرف و سر و صدای کمتری تولید می‌گردد. کاهش اصطکاک باعث می‌شود قابلیت اطمینان و دوام موتور بالاتر رود. درنتیجه با توازن دمای بهینه، غذاها تازه‌تر می‌ماند و این سیستم با ۱۰ سال گارانتی پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، انجمن علمی تخصصی آلمانی Elektronik Informationstechnik (VDE) Verband der Elektrotechnik، خاطرنشان کرده است که یخچال‌های ال‌جی که مجهز به کمپرسور خطی اینورتر هستند، دیرتر فرسوده می‌گردند و طول عمر آنها ۲۰ سال تخمین زده می‌شود. با این دوام اثبات شده، ال‌جی قابلیت اطمینان و پشتیبانی مادام العمر را به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کند.

Hygiene Fresh+™: سیستمی پیشرفته برای تازگی پیشرفته

سیستم تصفیه هوای Hygiene Fresh+™ مدرن از چند لایه فیلتر و یک فن انحصاری برای استریل کردن و حذف باکتری‌ها، ویروس‌ها، هاگ‌ها و بوهای نامطبوع از فضای داخلی یخچال استفاده می‌کند. سیستم پیشرفته ال‌جی شامل یک فرآیند ۵ مرحله‌ای بسیار کاراست. دولایه فوتوکاتالیست و لامپ فرابنفش تا ۹۹.۹۹۹ درصد از باکتری‌ها را حذف می‌کنند. همچنین فیلترهای بوزدای کربنی در دو مرحله بوهای اسیدی و الکلی که از سبزیجات و ماهی‌های خام منتشر می‌شوند را از بین می‌برند. فیلترهای استفاده شده در  Hygiene Fresh+™  عمر بسیار طولانی داشته و برای مدت مدیدی نیاز به تعویض ندارند. این به معنای راحتی بیشتر و هزینه کمتر برای مصرف کننده است.

طراحی ممتاز و پرداخت مشکی براق

پرداخت فولاد ضدزنگ یخچال که استادانه انجام شده است زیبایی شیک و جلوه خوشایندی را به آن داده است که از به جای ماندن لک اثر انگشت جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود این یخچال همیشه به بهترین وجه تمیز به نظر برسد.

سئونگ جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی می‌گوید:

ال‌جی همیشه به دنبال راه‌حل‌هایی نوآورانه و ساخت لوازمی است که راحتی را به ارمغان آورند و این راهبرد با یخچال تصفیه کننده آب Door-in-Door™ تجلّی پیدا کرده است. Door-in-Door™ نه تنها راحتی بی‌نظیری را برای مصرف‌کنندگان پدید آورده است بلکه با تعبیه سیستم تصفیه آب در یخچال ها، کاربران می‌توانند آب تازه، تصفیه شده و خنک بنوشند.

{پایان رپورتاژ آگهی}

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*