گوشی ۳۷ دلاری نوکیا ۲۲۲ معرفی شد

گوشی های ارزان قیمت نوکیا به دلیل عمربالا و قیمت مناسبی که دارند ، سالهاست میان کاربران از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و سهم عظیمی از بازار این دسته گوشی ها را به خود اختصاص داده اند.در همین راستا نوکیا امروز از گوشی جدید خود با نام نوکیا ۲۲۲ در دو مدل تک سیم و دو سیم کارت رونمایی کرد. نوکیا ۲۲۲ جانشین گوشی سال قبل این شرکت به نام ۲۲۰ است و در هر دو مدل رونمایی شده قابلیت اتصال به اینترنت نیز وجود دارد. نوکیا قیمت مقرون به صرفه ۳۷ دلار را برای این دو گوشی تعیین کرده است که تا ماه سپتامبر به بازار می آیند.

nokia-222-1

هردو نسخه تک سیم و دوسیم کارت این گوشی به کاربر اجازه می دهند تا از اینترنت استفاده کند و به گشت و گذار در وب بپردازد. همچنین برنامه های Opera Mini، آب و هوای MSN، فیسبوک، توییتر، مسنجر و GroupMe اسکایپ از پیش بر روی این محصولات نصب شده است.

Nokia-222-3

این گوشی نیز با تکنولوژی SLAM ساخته شده که به کاربران این امکان را می دهد تا بین دو گوشی که در آن ها SLAM فعال است، فایل انتقال دهند. همچنین کاربران می توانند برای یک سال در هر ماه یکی از بازی های Gameloft را به صورت رایگان دانلود نمایند. از برجسته ترین بازی ها می توان به Midnight Pool 3, Assasin’s Creed Brotherhood و… اشاره کرد.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی ها می توان ابعاد ۱۱۶X50X12.9 میلی متر، وزن ۷۹ گرم، صفحه نمایش ۲.۴ اینچی با رزولوشن QVGA، دوربین ۲ مگاپیکسلی و یک فلش LED، رادیو FM، و پشتیباتی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت اشاره کرد.

از گزینه های اتصال نیز میتوان به پشتیبانی از ۲G، پشتیبانی از دو سیم کارت (برای مدل دو سیم کارت) و بلوتوث ۳.۰ اشاره کرد. همچنین هر دو دستگاه با سیسم عامل سری ۳۰+ نوکیا اجرا می شوند. این دو گوشی به یک باتری ۱۱۰۰ میلی آمپر مجهز هستند و طبق ادعای نوکیا می توانند تا ۲۰ ساعت مکالمه ارائه دهند و تا ۲۹ روز در حالت آماده به کار بر روی تک سیم کارت و تا ۲۱ روز آماده به کار بر روی دو سیم کارت بمانند. این گوشی ها در رنگ های سفید و مشکی به بازار عرضه می شوند.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*