رکوردی جدید برای مایکروسافت : تعداد دستگاه های میزبان ویندوز ۱۰ به ۷۵ میلیون رسید

مایکروسافت ویندوز ۱۰ را دقیقا چهار هفته‌ی پیش منتشر کرد و اکنون این شرکت آمار و ارقام تازه‌ای از جدیدترین ویندوزاش ارایه داده است. ظرف ۲۴ ساعت از زمان انتشار این سیستم عامل، تعداد ۱۴ میلیون دستگاه به ویندوز ۱۰ ارتقا یافته بودند. حالا پس از چهار هفته این رقم به ۷۵ میلیون افزایش یافته است. این آمار رکوردی چشم گیر برای مایکروسافت به حساب می آید ، به خصوص در مقایسه با ویندوز ۸، که ۶ ماه طول کشید تا مایکروسافت بتواند ۱۰۰ میلیون از این سیستم عامل را به فروش برساند.

پر واضح است که رایگان بودن ویندوز ۱۰ برای بسیاری از دستگاه ها، باعث شده تا ۷۵ میلیون دستگاه تنها در طول ۴ هفته به ویندوز ۱۰ آپگرید شوند.

امروز سرپرست بخش بازاریابی ویندوز، یوسف مهدی، در کنار برخی آمار جالب دیگر در خصوص ویندوز ۱۰، اعلام کرد که بیش از ۹۰ هزار رایانه ی شخصی یا تبلت منحصر به فرد در ۱۹۲ کشور به ویندوز ۱۰ آپگرید کرده اند. این عدد تقریبا به معنای تمام کشور های جهان است.

در حالی که مایکروسافت ویندوز ۱۰ را برای افراد مختلف به صورت موج موج منتشر می کند، راه هایی برای دور زدن و دریافت زود تر ویندوز ۱۰ نیز وجود دارد. همچنین شما می توانید فایل ISO ویندوز ۱۰ را نیز دریافت کرده و ویندوز ۱۰ خود را از اول نصب کنید و تمام فایل های قدیمی خود را نیز نادیده بگیرید.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*