به روز رسانی دوم وان پلاس ۲ منتشر شد

شرکت وان پلاس دومین به روز رسانی پرچمدار فعلی خود، وان پلاس ۲ را منتشر کرده است که پیش از این، اولین به روز رسانی را در تاریخ ۳۰ مرداد ماه سال جاری انتشار داده بود. در این به روز رسانی، تشخیص اثرانگشت بهبود و تسریع یافته است. با ما همراه باشید.

شرکت وان پلاس در تاریخ ۳۰ مرداد در پستی اعلام کرده بود که اولین به روز رسانی پرچمدار خود، یعنی وان پلاس ۲ را به صورت OTA منتشر کرده است که این به روز رسانی، نسخه ی سیستم عامل اکسیژن این دستگاه را به ۲.۰.۱ ارتقا خواهد داد. در نسخه ی قبلی تغییراتی از قبیل بهبود وضعیت باتری و رابط کاربری و بهبود حالت تاریک یا Dark Mode مشاهده می شد، اولین به روز رسانی این دستگاه بود که کاربران آن را به صورت OTA دریافت کردند.

حال از آن تاریخ تا به امروز گذشت و وان پلاس خبر از آپدیت دیگری داده است که نسخه ی سیستم عامل اکسیژن این دستگاه را به ۲.۰.۲ ارتقا می دهد. تغییراتی که این نسخه در گوشی شما ایجاد می کند، بهبود دقت تشخیص اثرانگشت، حل مشکلی که باعث قطع ناگهانی صدا می شود و بهبود وضعیت پایداری دوربین جلو است.

مدیر این شرکت اعلام کرده که این نسخه نیز به صورت OTA منتشر شده است و کاربران برای دریافت آن می توانند صبر کنند تا به منطقه ی محل سکونت آن ها برسد.

در پایان مطلب نیز آمده است در اواسط ماه سپتامبر، ماه جاری میلادی که تقریبا برابر با هفته ی سوم شهریور ماه می شود، نسخه ی ۲.۱ این سیستم عامل را با تغییرات بیشتر منتشر خواهد کرد.

منبع: OnePlus

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*