رونمایی از لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس با سیستم خنک‌کننده‌ی مایع در IFA 2015

کمپانی ایسوس که هر سال حضور پررنگی در نمایشگاه IFA برلین دارد ، امسال نیز با دست پر به این رویداد جهانی آمده و محصولات زیادی را معرفی کرده است.یکی از محصولات جدید این شرکت ، یک لپ‌تاپ  ۱۷ اینچی گیمینگ یا مخصوص بازی با نام GX700 می باشد که به یک سیستم خنک‌کننده‌ی مایع مجزا مجهز شده است.با گجت نیوز همراه باشید.

شرکت ایسوس در لپ‌تاپ GX700 از یک صفحه‌نمایش ۱۷ اینچی با رزولوشن ۴K استفاده کرده است. این محصول جزو نخستین لپ‌تاپ‌هایی است که در آن از پردازنده‌های Skylake سری K اینتل استفاده شده است.  ایسوس همچنین در این لپ‌تاپ از سیستم خنک‌کننده‌ی مایع برای کمک به خنک نگه‌داشتن آن استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ GX700 باید به کارت گرافیکی GeForce GTX در آن اشاره کرد.

سخت‌افزار خنک‌کنندگی این لپ‌تاپ یکی از عجیب‌ترین‌ها در نوع خود نیز به شمار می‌آید که به صورت یک افزونه جانبی به لپ‌تاپ متصل می‌شود. با این وجود در صورتی که از خود سوال می‌کنید که این لپ‌تاپ با این خنک‌کننده چگونه می‌تواند یک دستگاه قابل حمل باشد بدنیست بدانید که بنابر اعلام شرکت ایسوس در هنگامی که از این دستگاه هوشمند در سفر و یا حمل و نقل استفاده می‌کنید، پردازنده‌ها در سرعت معمولی کار خواهند کرد و نیازی به سیستم خنک‌کنندگی نخواهد بود اما در صورت استفاده در خانه می‌توانید از سیستم‌ خنک‌کنندگی به همراه قابلیت اورکلاک سی‌پی‌یو و جی‌پی‌یو بهره ببرید.

در حال حاضر این شرکت تایوانی تنها برخی از مشخصات لپ‌تاپ جدید خود را اعلام کرده و برای مطلع شدن از اطلاعات کامل آن باید تا زمان عرضه منتظر بود. براساس اخبار منتشر شده از کنفرانس ایسوس در این نمایشگاه، احتمالا عرضه‌ی این لپ‌تاپ پیش از پایان سال جاری میلادی در برخی کشورها آغاز خواهد شد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*