کامپیوتر بدون کیس ایسوس Zen AiO S معرفی شد

در ادامه معرفی محصولات جدید ایسوس در نمایشگاه IFA این کمپانی از یک کامپیوتر بدون کیس جدید (All in One) رونمایی کرد. این کامپیوتر ۱۰۹۹ یورو قیمت دارد.شرکت ایسوس یک کامپیوتر بدون کیس با نام Zen AiO S را معرفی کرد. محصولی که شباهت قابل توجهی به iMac های شرکت اپل دارد.

این کامپیوتر بدون کیس که یک صفحه نمایش ۲۴ اینچی دارد با قیمت ۱۰۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. ایسوس برای این کامپیوتر از یک پردازنده Core i5 مدل ۶۴۰۰T، هشت گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. صفحه نمایش آن هم از وضوح تصویر ۴K پشتیبانی می‌کند.

روی این محصول از پردازنده‌های گرافیکی Nvidia استفاده شده است. وجود پورت USB Type-C، شش عدد بلندگو و یک دوربین هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید. با پرداخت ۴۰۰ دلار بیشتر می‌توانید این کامپیوتر بدون کیس را با پردازنده Core i7، رم بیشتر و کارت گرافیکی قوی‌تر در اختیار داشته باشید. ایسوس اعلام کرده که این کامپیوتر را با ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ مگابایت حافظه SSD راهی بازار می‌کند. برای این محصول از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده شده است. هنوز تاریخ عرضه این کامپیوتر بدون کیس مشخص نشده، اما گفته شده که به زودی این محصول راهی بازار می‌شود.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*