ایسوس VivoStick معرفی شد : یک کامپیوتر جیبی کوچک با ویندوز ۱۰ !

کمپانی اینتل چندی پیش از کامپیوتر جیبی خود با نام Compute Stick رونمایی کرد.حالا ایسوس پاسخ اینتل را با VivoStick داده است.VivoStick یک کامپیوتر کوچک است که با وصل شدن از طریق USB به یک تلویزیون یا مانیتور سازگار ، به یک کامپیوتر شخصی تمام-عیار تبدیل می‌شود که ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند.

asus-VivoStick-1

در طراحی این درایو کوچک VivoStick از یک رم ۲ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دو درگاه USB و یک جک هدفون استفاده شده است. ایسوس به نحوی توانست این قطعات را در طراحی این محصول‌اش جای دهد. این درایو به یک پردازنده‌ی Cherry Tail اینتل مجهز بوده و از پردازنده‌ی گرافیکی اینتل استفاده می‌کند. بنابراین، VivoStick قطعا نمی‌تواند با دستگاه‌های ویندوزی رده‌بالای امروزی رقابت کند.

اما در هر صورت این محصول ایسوس چیزی بیش از یک USB صرف است که فایل‌ها را با آن جابه‌جا می‌کنید. این دستگاه واقعا یک کامپیوتر شخصی است؛ مشروط به این که یک صفحه‌کلید و موس هم با خود به همراه داشته باشید. این کامپیوتر ۷۰ گرم وزن داشته، ابعاد آن ۱۳۸ در ۳۴ در ۱۵ میلی‌متر است و قیمتی معادل ۱۲۹ دلار دارد. همچنین از نسخه‌ی ۴ بلوتوث و WiFi پشتیبانی می‌کند. با این حساب قیمت و مشخصات فنی این دستگاه مشخص است، اما ایسوس از زمان عرضه‌ی آن چیزی نگفته است.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایول بابا . دمشون گرم